جامولای متفاوت
سفید کردن دندان های اپالسانس: راهنمای کامل و بررسی

سفید کردن دندان های اپالسانس: راهنمای کامل و بررسی


سفید کردن دندان های اپالسانس چیست؟

Opalescence دارای مجموعه ای از محصولات سفید کننده دندان است که هم برای درمان های سفید کننده در مطب و هم برای استفاده در خانه استفاده می شود. این برند سالهاست که نامی پیشرو در سفید کردن دندان ها بوده است.

برای درمان تغییر رنگ دندان، محصولات Opalescence از خمیردندان ها و کیت های سفید کننده که می توانید به راحتی در خانه امتحان کنید تا سیستم سفید کننده بسیار حرفه ای که توسط دندانپزشکان در کلینیک های دندانپزشکی استفاده می شود را شامل می شود.

دندان ها به دلیل عوامل زیادی مانند عادات سبک زندگی، داروها، تروما یا بیماری های زمینه ای دندان تغییر رنگ می دهند. سیگار کشیدن، نوشیدن قهوه، چای، نوشابه و مصرف زیاد سایر نوشیدنی های گازدار همراه با عدم رعایت بهداشت دهان و دندان از دلایل اصلی تغییر رنگ دندان ها هستند. لکه های دندان ناشی از این عادات را می توان با مواد سفید کننده بسیار قوی پراکسید هیدروژن که در سفید کردن دندان Opalescence استفاده می شود، از بین برد.

با این حال، لکه‌هایی که در مینای دندان (لایه بیرونی دندان) و عاج (لایه داخلی) عمیق‌تر هستند، نیاز به درمان‌های فشرده‌تری برای سفید کردن دندان دارند. لکه هایی که به سختی پاک می شوند را می توان از طریق سیستم سفید کننده Opalescence در مطب یا کیت های Opalescence take-home ارائه شده توسط دندانپزشکان راحت تر از بین برد.

سفید کردن دندان Opalescence چگونه کار می کند؟

Opalescence از فرمول سفید کننده حرفه ای درجه دندان استفاده می کند که با هر نیاز و ترجیحی مطابقت دارد. توصیه می شود به دندانپزشک خود مراجعه کنید تا بدانید چه محصول یا روشی برای شما مناسب است. به طور کلی، تغییر رنگ دندان ها با اکسیداسیون با مواد سفید کننده یا با ساینده ها برطرف می شود.

مواد سفید کننده رایجی که در دندانپزشکی استفاده می شوند پراکسید هیدروژن و پراکسید کاربامید هستند. کاری که پراکسید انجام می دهد این است که لکه های دندان را با مولکول های اکسیژن از بین می برد و لکه های ایجاد شده روی دندان ها را حل می کند که به آن اکسید کننده می گویند. سیستم های مختلف سفید کننده دندان Opalescence حاوی سطوح مختلف پراکسید برای سفید کردن دندان ها هستند. Opalescence علاوه بر پراکسید هیدروژن یا پراکسید کاربامید، نیترات پتاسیم و فلوراید را به عنوان بخشی از مواد تشکیل دهنده اضافه کرده است. نیترات پتاسیم یک عامل حساسیت زدایی است و در ژل سفید کننده برای کاهش حساسیت و تحریک دندان ها که به طور معمول در هنگام سفید کردن دندان ایجاد می شود، استفاده می شود. فلوراید یک ماده معدنی شناخته شده است که در محصولات بهداشتی دهان مانند خمیردندان نیز یافت می شود. فلوراید مینای دندان را تقویت می کند و دندان هایی را که تحت تأثیر عوامل سفید کننده قرار می گیرند، معدنی می کند. اپالسانس که با فرمول سفید کننده حرفه ای ایجاد شده است، به طور موثر و عمیق برای از بین بردن لکه ها و زردی روی دندان های شما عمل می کند. به خاطر داشته باشید که Opalescence از روش های فعال سازی نور مانند دستگاه های نور LED آبی استفاده نمی کند.

برنامه ریزی درمانی برای سفید کردن دندان

اگر به دنبال سفید کردن دندان ها و از بین بردن لکه ها و زردی دندان به روشی حرفه ای و ایمن هستید، مراجعه به دندانپزشک دارای مجوز همیشه توصیه می شود. دندانپزشکان ابتدا معاینات کاملی روی دندان ها و دهان انجام می دهند تا احتمال وجود علائم بیماری لثه یا هر گونه بیماری دندانی را رد کنند. اگر کاندید مناسبی هستید، درمان سفید کننده دندان برنامه ریزی شده است. در صورت نیاز به ترمیم مانند باندینگ دندان با کامپوزیت یا سایر روش‌های دندانپزشکی، به شما هشدار داده می‌شود که سفید کردن دندان‌ها باید از قبل انجام شود تا با ترمیم‌های شما تطابق بیشتری داشته باشد و از ایجاد رنگ نامناسب دندان‌ها جلوگیری شود. اگر قبلاً یک کار دندانپزشکی مانند تاج، پر کردن یا روکش در دهان خود داشته اید، دندانپزشکان به شما اطلاع خواهند داد که سفید کردن دندان ها این آثار دندانی را سفید نمی کند. بنابراین، سفید کردن دندان ها برای دندان های طبیعی باقی مانده شما انجام می شود.

بررسی محصولات ارائه شده توسط Opalescence

Opalescence Boost: روش سفید کردن دندان در مطب

دندانپزشک شما از Opalescence Boost® که یک سیستم سفید کننده پرکاربرد است برای سفید کردن دندان های شما در طول درمان در مطب استفاده می کند. Opalescence یک برند پیشرو در سفید کردن دندان های حرفه ای است و دندانپزشکان از Opalescence Boost به عنوان سیستم سفید کننده خود در سراسر جهان استفاده می کنند. این محصول با غلظت قابل توجه پراکسید هیدروژن (40٪) ساخته شده است تا یک روش کامل از بین بردن لکه و انجام اثرات سفید کنندگی حرفه ای را انجام دهد.

دندانپزشک شما تمام آمادگی های لازم را برای شروع درمان انجام می دهد. بسته به تغییر رنگ دندان و نوع لکه ها، به شما یادآوری می شود که ممکن است به جلسات دندانپزشکی کم و بیش برای سفید کردن دندان های خود نیاز داشته باشید. سپس دندانپزشک شما در مورد سایه و میزان سفیدی مورد نیاز شما صحبت می کند. پس از آن، دندان‌های شما تمیز می‌شوند و دندانپزشک شما از مقداری ماده (سد رزینی) برای محافظت از لثه شما در برابر سفیدکننده‌های پراکسید هیدروژن استفاده می‌کند که ممکن است بافت نرم را لمس کند و باعث سوختگی شود. دندانپزشک شما شروع به استفاده از ژل سفید کننده Opalescence Boost می کند که از ماده پراکسید هیدروژن ساخته شده است و برای تعداد 10 تا 15 دقیقه استفاده می کند. پس از هر 10 یا 15 دقیقه، ژل سفید کننده ساکشن شده و برای مدت 10 یا 15 دقیقه دیگر با ژل جدید جایگزین می شود. این فرآیند ممکن است 1 ساعت یا بیشتر بسته به لکه ها یا زمانی که به نتایج مورد نظر می رسد طول بکشد. دندانپزشک شما میزان پیشرفت را کنترل می کند و ممکن است قرار ملاقات دندانپزشکی دیگری را تعیین کند یا نکند.

واضح است که تغییرات قابل توجهی روی دندان های شما ظاهر می شود. همانطور که گفته شد، ژل سفید کننده با نیترات پتاسیم و فلوراید مخلوط می شود تا به کاهش حساسیت و تقویت دندان ها کمک کند.

همچنین می‌توانید سفید کردن دندان‌ها را در خانه با کیت‌هایی که توسط دندانپزشکتان تجویز می‌شود، ادامه دهید.

هزینه: 500 دلار برای هر ویزیت، اما ممکن است از دندانپزشکی به دندانپزشک دیگر و درمان به درمان متفاوت باشد

سفید کردن سینی سفارشی Opalescence PF: سفید کردن دندان در منزل توسط دندانپزشک

اگر به دنبال کیت سفید کننده دندان سفارشی برای روشن کردن لبخند خود هستید، می توانید از Opalescence PF که توسط دندانپزشکان تجویز می شود استفاده کنید. دندانپزشک یا متخصص دندانپزشکی شما می تواند Opalescence PF را ارائه دهد که می توانید از آن برای سفید کردن دندان های خود در خانه استفاده کنید. این یک گزینه سفید کننده عالی است که توسط دندانپزشکان توزیع می شود. این کیت منحصربه‌فرد به همراه یک سینی سفارشی (ورقه‌های سینی نرم قالب‌گیری) ارائه می‌شود که شما آن را می‌سازید و روی دندان‌های خود قرار می‌دهید. سرنگ های از پیش پر شده حاوی ژل سفید کننده کاربامید پراکسید برای اعمال وجود دارد. شما به سادگی ژل سفید کننده توصیه شده را با استفاده از سرنگ در سینی قرار دهید و سینی سفارشی را روی دندان های خود بزنید. ژل اضافی را بردارید و مطمئن شوید که سینی را طبق دستورالعمل ارائه شده بپوشید. علاوه بر این، این محصول سه طعم مختلف (طعم معمولی، طعم خربزه و نعناع) را برای انتخاب ارائه می دهد و تجربه سفید کنندگی تسکین دهنده و بسیار لذت بخشی را برای شما به ارمغان می آورد.

ژل سفید کننده Opalescence PF دارای پنج غلظت مختلف کاربامید است و هر کدام به مدت زمان متفاوتی نیاز دارند. این انعطاف در زمان و تمرکز، نیازهای شما را بهتر برآورده می کند. شما می توانید بسته بندی کم زمان را تنها با استفاده روزانه 15 دقیقه انتخاب کنید یا می توانید کیت سفید کننده یک شبه را امتحان کنید.

هزینه: 75 تا 100 دلار

Opalescence Go: کیت سفید کننده دندان در خانه

Opalescence Go™ از پراکسید هیدروژن به عنوان ماده سفید کننده فعال برای از بین بردن لکه ها و سفید کردن دندان ها استفاده می کند. ژل سفید کننده همچنان حاوی نیترات پتاسیم و فلوراید است تا حساسیت دندان های شما را کاهش دهد و یک درمان سفید کننده بسیار راحت در خانه داشته باشد. برای راحتی بهتر و بدون کار اضافی، کیت سفید کننده دندان Opalescence Go با سینی های سفید کننده UltraFit از پیش پر شده ارائه می شود که به راحتی روی دندان ها قرار می گیرد و از قرار گرفتن بهتر در معرض ژل سفید کننده اطمینان می دهد.

برای دستیابی به لبخندی درخشان‌تر و دندان‌های سفیدتر، از زمان توصیه‌شده برای درمان 5 تا 10 روزه پیروی کنید. دو درصد پراکسید هیدروژن موجود است: یکی با 10 درصد پراکسید هیدروژن که به 30 تا 60 دقیقه پوشیدن روزانه نیاز دارد و دیگری با 15 درصد پراکسید هیدروژن که به پوشیدن روزانه 15 تا 20 دقیقه نیاز دارد.

کیت سفید کننده دندان Opalescence Go از پراکسید هیدروژن نیرو می گیرد تا نتایج سریعتر و موثرتری ارائه دهد. مانند سایر سیستم های Opalescence، در این کیت سفید کننده نور LED وجود ندارد. این یک کیت با کاربرد آسان است که برای سفید کردن در خانه طراحی شده است و در عین حال به سطح علمی خود ادامه می دهد. این محصول با نعناع و خربزه نیز طعم دار می شود و درمان خانگی شما را دلپذیرتر می کند.

هزینه: 50 تا 80 دلار

خمیردندان های سفید کننده اپالسانس

خمیردندان های سفید کننده Opalescence که در دو نوع خمیر دندان (اورجینال و حساسیت ریلیف) موجود می باشد، یکی دیگر از محصولات سفید کننده دندان در منزل می باشد. به طور کلی، خمیردندان ها از مکانیزم ساینده برای از بین بردن فیزیکی لکه و سفید کردن دندان ها استفاده می کنند. Opalescence از مواد ساینده ملایم تری مانند ماده سیلیس استفاده می کند که تجربه سفید کنندگی بسیار ملایم تری را ارائه می دهد. همانطور که این شرکت ادعا می کند، خمیر دندان های Opalescence می توانند لکه ها را تا 2 درجه در یک ماه روشن کنند. می‌توانید خمیردندان‌ها را با کیت‌های حرفه‌ای سفیدکننده دندان Opalescence ترکیب کنید تا دندان‌های سفیدی بسیار چشمگیر و طولانی‌تر داشته باشید.

خمیر دندان سفید کننده اوپالسنس اصل

خمیر دندان سفید کننده Opalescence Original® حاوی سدیم فلوراید برای مبارزه با پوسیدگی و پوسیدگی دندان است. خمیر دندان دارای ماده زایلیتول است که یک شیرین کننده شناخته شده و بدون قند است که خاصیت ضد پوسیدگی دارد. این خمیر دندان حاوی فلوراید برای استفاده روزمره بی خطر است. علاوه بر قدرت سفید کنندگی، نفس شما را با طعم خنک نعناع تازه می کند و طعم خوشبویی به جا می گذارد.

هزینه: 23.99 دلار

رفع حساسیت خمیردندان سفید کننده Opalescence

این خمیر دندان سفید کننده Opalescence که برای از بین بردن حساسیت دندان طراحی شده است، تمام ویژگی های خمیر دندان Original® را دارد. این محصول با فلوراید سدیم و زایلیتول فرموله شده است و به طور خاص حاوی نیترات پتاسیم است که در هنگام سفید کردن دندان ها به مشکلات حساسیت کمک می کند.

از این محصول همانطور که دندانپزشکان توصیه می کنند برای نتیجه دندان سفیدتر استفاده کنید. به گفته سازنده، می توانید دندان های خود را دو بار در روز صبح و عصر به مدت یک دقیقه مسواک بزنید تا لکه های سطحی از بین برود و دندان ها تا 2 سایه در 30 روز سفید شوند.

یک نکته مهم را به خاطر بسپارید توسط شرکت: از این محصول بیش از حد استفاده نکنید. شما نباید مسواک زدن با این خمیر دندان را بیش از 4 هفته یا بیشتر از زمان توصیه شده روزانه طولانی کنید. هزینه: قیمت را در آمازون یا والمارت بررسی کنید

سوالات متداول (FAQ) در مورد سفید کردن دندان Opalescence

سفید کردن دندان با اوپالسنس چقدر طول می کشد؟

این بستگی به محصول و درمان انتخابی شما و همچنین نوع تغییر رنگ دندان شما دارد. سریع ترین نتایج با کیت تقویت کننده Opalescence در مطب در 1 یا 2 جلسه از طریق روش دندانپزشک شما به دست می آید. سیستم سفیدکننده Opalescence PF در منزل ممکن است جلسات بیشتری را در خانه ببرد. با کیت سفید کننده Opalescence Go، ممکن است 5 تا 10 روز طول بکشد تا نتایج قابل مشاهده ظاهر شود. در نهایت، خمیر دندان های سفید کننده ارائه شده توسط Opalescence ممکن است در کمتر از یک ماه دندان های سفیدتر و درخشان تری به شما بدهد.

آیا سفید کردن دندان Opalescence واقعا کار می کند؟

بله، این کار را می کند. سیستم‌ها و کیت‌های سفیدکننده دندان Opalescence نام تجاری و گزینه‌های حرفه‌ای در بازار هستند. محصولات Opalescence نیازهای مختلفی را برآورده می کنند و لکه های مختلف دندان را درمان می کنند. این محصول در محصولات و کیت های مختلفی وجود دارد که در فرمول های مختلف سفید کننده موجود است. اگر به درستی استفاده شود و توصیه های دندانپزشکان خود را رعایت کنید، یک تجربه سفید کننده ایمن با Opalescence خواهید داشت. فرمول بسیار قوی پراکسید هیدروژن توسط Opalescence Boost توسط دندانپزشکان برای درمان دندان های لکه دار در کلینیک های دندانپزشکی استفاده می شود، در حالی که پنج سیستم مختلف پراکسید کاربامید در خانه موجود در سینی سفارشی Opalescence PF برای استفاده وجود دارد. شما می توانید اثرات سفید کنندگی قابل توجهی را از کیت خانگی آنها، Opalescence Go، که توسط پراکسید هیدروژن پشتیبانی می شود و در دو درصد مختلف (10٪ و 15٪) ارائه می شود، دریافت کنید. اگر به سفید کننده های قوی علاقه ندارید و فقط می خواهید با خمیر دندان سفید کننده مسواک بزنید، می توانید خمیر دندان های سفید کننده Opalescence را امتحان کنید.

نتایج سفید کردن دندان چقدر دوام دارد؟

سفید کردن دندان ها نیاز به مراقبت های بعدی و دو بار مسواک زدن و نخ دندان کشیدن دارد تا نتایج مطلوب را حفظ کند. پس از اینکه دندان های خود را سفید کردید، پلاک روی دندان ها تشکیل می شود و تغییر رنگ می دهد. برای اینکه دندان‌هایتان را برای مدت طولانی سفیدتر و روشن‌تر نگه دارید، بهداشت دهان و دندان به طور منظم در کنار تاچ‌آپ‌های سالانه در دندانپزشک راه بسیار خوبی است.

آیا می توانم تاج، پرکننده یا روکش های خود را سفید کنم؟

نه، شما نمی توانید. کارهای دندانپزشکی مانند روکش ها، باندینگ دندان، روکش های دندانی یا پرکردن دندان به درمان های سفید کننده دندان پاسخ نمی دهند. محصولات سفید کننده دندان برای سفید کردن دندان های طبیعی طراحی شده اند. اگر کار دندانپزشکی دارید، هنوز هم می توانید دندان های طبیعی خود را سفید کنید. بهتر است قبل از سفید کردن دندان ها با دندانپزشک خود مشورت کنید تا از ناهمواری رنگ و سایه دندان در نتایج پس از سفید کردن جلوگیری کنید.

چگونه می توانم سفید کننده دندان Opalescence خریداری کنم؟

می توانید برخی از محصولات Opalescence را از طریق وب سایت رسمی Opalescence (opalescence.com)، در آمازون یا Walmart خریداری کنید.
برای سایر محصولاتی که نیاز به معاینه و تجویز متخصص دندانپزشکی دارند، یافتن دندانپزشک Opalescence یک راه عالی برای شروع است.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *