جامولای متفاوت
مشاور اجرایی، همسریابی و مربی دوستیابی کریستی دی. پرایس دانشی را برای متخصصان در زمینه دندان های عالی ارائه می دهد.

مشاور اجرایی، همسریابی و مربی دوستیابی کریستی دی. پرایس دانشی را برای متخصصان در زمینه دندان های عالی ارائه می دهد.


1 ژوئیه 2023

اطلاعات: کریستی دی. به‌عنوان یک متخصص اجرایی، همسریابی و مربی دوست‌یابی، ویژگی‌های مربوط به خواستگاری و تعهد در کسب‌وکار در طول سال‌ها تغییر کرده است. به همین دلیل است که او ایده هایی را در مورد مدهای آینده و اهداف در حال تغییر خواستگاران، از جمله استفاده از مربیان دوستیابی آنلاین برای اطمینان از آمادگی مشتریان برای روابط جدید، ارائه می دهد. کریستی علاوه بر این احساس می‌کند که همکاری بین حرفه‌ای‌ها به مشتریان بسیار بیشتری کمک می‌کند تا محبت خود را جلب کنند. او امیدوار است که با ارائه چندین دستورالعمل بسیار عالی به خواستگاران کمک کند – و کسانی که برای راهنمایی با آنها تماس می گیرند – موفق شوند.

در طول 20 سال گذشته، کریستی دی پرایس به عنوان مدیر دارایی، کارشناس تناسب اندام، مشاور زندگی و همچنین یک مربی اسب سواری در سراسر کشور کار کرده است. او در واقع همیشه به مردان و زنان کمک می کند تا به اهداف منحصر به فرد خود برسند.

در شش سال گذشته، او در حال حاضر برترین خواستگاران فیلادلفیا بوده است و مهارت خود را به طور مختصر توسعه داده است که سایر خواستگاران می توانند از دانش زن بهره مند شوند.

اگرچه شروع یک تجارت منحصر به فرد در بخش در حال گسترش خواستگاری چالش برانگیز است، کریستی اطلاعاتی را به افرادی ارائه می دهد که معتقدند آنچه را که باید انجام شود به دست آورده اند. در ابتدا، او توصیه می کند که خواستگاران به شرکت جدید خود مانند هر کسب و کار کوچک متفاوت در دنیای مدرن نگاه کنند. او گفت که نکته کلیدی همیشه این است که راه حل خود را برای جلب مجدد علاقه مشتریان و در عین حال نشان دادن خود به درستی برچسب گذاری کنید.

«عشق خودت چیست؟ و چه نوع مشتری می خواهید با آن کار کنید؟ شما باید قیمت مرکز و تبلیغات خود را بدانید. بسیاری از خواستگاران با آن درگیر می شوند، حتی به این دلیل که استراتژی تبلیغاتی برای دستیابی به نوع مشتری که می خواهند استفاده کنند ندارند.

به عنوان مثال، کریستی اشاره کرد که هر زمانی که راه‌حل‌های خود را به طور کلی تبلیغ می‌کنید، ممکن است دشوارتر از کار با یک مشتری هدفمند باشد.

من با مجردهای پر انرژی و موثر کار می کنم. این جایگاه من است.» “مشتریان شخصی من کارشناسان مثبت اندیش هستند. شما باید بدانید که می‌خواهید به چه کسی دست پیدا کنید، بنابراین بتوانید بازاریابی خود را به طور موثر هدف قرار دهید.»

دقیقاً به همین دلیل است که کریستی با خواستگاران و صاحبان مشاغل مختلف برای ایجاد نام های تجاری، شعارها و بیانیه های اهمیتی کار می کند که دلیل انتخاب مشتری همه آنها را بر سایر خدمات روشن می کند.

از آنجایی که صنعت خواستگاری در زمان‌های اخیر تغییر کرده است، این روش‌ها نیاز به رشد پیدا کرده‌اند، و کریستی این پیشرفت را در این صنعت و بسیاری موارد دیگر، از طریق زنان دهه‌ها به عنوان یک متخصص مشاهده کرده است.

هزاره های بیشتری به دنبال همسریابی می گردند زیرا دوستیابی اینترنتی هر روز ناامید کننده تر می شود

کریستی اظهار داشت که چند سال پیش، مشتری عادی خواستگاری بیش از 40 سال داشت. اینها اغلب پس از طلاق یا پایان یک رابطه طولانی مدت به تازگی ازدواج نکرده بودند و نمی خواستند دنیای همسریابی اینترنتی را مرور کنند. اما، متعاقبا، جمعیت‌شناسی خواستگاری جوان‌تر شدن را فراهم می‌کند.

«در سال گذشته، هزاره‌ها و متخصصان جوان بیشتری را دیده‌ام که از قرار آنلاین ناامید شده‌اند، زیرا به نتیجه‌ای که می‌خواهند نمی‌رسند. زمان پول است، و بنابراین آنها در عوض زمان منحصر به فرد خود را بر روی زمان ها سرمایه گذاری می کنند تا به عنوان یک خواستگار به من مراجعه کنند. “برخی نیز به مربیگری در مورد اینکه چگونه می توانند در زندگی روزمره خود به جای استراحت در خط با مردان و زنان به طور ارگانیک ملاقات کنند نیاز دارند.”

روندی که مصرف کنندگان بسیار بیشتری در اواخر دهه 20 و اوایل دهه 30 خود به دنبال کمک فردی در زندگی روزمره خود در اینترنت می گردند، باعث می شود بسیاری از خواستگاران در طرح های شرکت خود تجدید نظر کنند تا به آنها اجازه دهد.

بسیاری از مجردهای جوان معمولاً هیچ ایده ای از بهترین مکان برای اجرای تک آهنگ های مختلف دیگر یا نحوه برخورد با همه آنها ندارند. دوستیابی آنلاین قبلاً به خوبی کار می کرد، خبر خوب این است که واقعاً سخت است. در سایت های دوستیابی آنلاین، تصوری از برتری وجود دارد. بسیاری از مردم فکر می کنند که اغلب بدنی در این نزدیکی وجود دارد که بسیار بهتر است، بنابراین حفظ اتصالات به سادگی به این دلیل که از اولین نشانه نقص حرکت می کنند دشوار است. â €” کریستی دی. هزینه

من یک سطح جوان را ارائه می کنم، بنابراین آنها می توانند برای آن پرداخت کنند. و همچنین می‌دانم که این یک الگوی پولی برای روزهای سخت برای کسانی است که دوست دارند با شخص دیگری ملاقات کنند که به تعهدات تک همسری فکر می‌کند.»

کریستی اشاره کرد که اکثر هزاره هایی که در سطح ملی به خواستگاران می رسند نیز منهای بهترین مهارت های تعاملی را نشان می دهند.

این به ویژه برای مجردهای حرفه ای که بیشتر اوقات و شب های خود را در سیستم کامپیوتری می گذرانند صادق است. برای هر کسی که در زمینه های فناوری است، راضی کردن کسی در دنیای واقعی یک ایده ترسناک است. کریستی بیان کرد که این حقیقت را اضافه کنید که قرار اینترنتی سخت‌تر است و بسیاری از مجردهای جوان مثبت نیستند که به چه سمتی بروند.

«تعدادی از مجردهای جوان غالباً نمی‌دانند کجا می‌توانید مجردهای دیگر را انجام دهید یا چگونه به افراد مجرد نزدیک شوید. دوستیابی آنلاین تا پیش از این به خوبی کار می کرد، اما اکنون دشوار است. مفهوم برتری را با سایت های دوستیابی آنلاین کشف کنید. مردم بر این باورند که همیشه بدن بهتری وجود دارد که در شرف وقوع است، بنابراین حفظ روابط سخت است زیرا فقط از همان اولین تظاهر نقص افزایش می یابد. افرادی که از جنون خواستگاری اینترنتی مریض و خسته شده اند، برای مشاوره و خواستگاری به من مراجعه می کنند.”

مشارکت با مربیان دوستیابی ارزش بسیار بیشتری را فراهم می کند

البته، این فقط کارشناسان جوان نیستند که برای چت کردن با افراد دیگر به مشاوره نیاز دارند. این توانایی‌های ارتباطی برای کسانی که می‌خواهند به صورت ماهرانه یا شخصی شبکه‌سازی کنند، مهم هستند.

به همین دلیل است که خواستگاران باید برای کمک به مجردها با کمک جنبه های ارتباطی خواستگاری، با مربیان دوستیابی ادغام شوند. آموزش فقط برای مجردها نیست. همچنین برای کسانی است که چندی پیش روابط طولانی مدت یا ازدواج خود را ترک کرده اند.

کریستی خاطرنشان کرد: “مهم نیست در چه گروه سنی باشند – چه جوان باشند، چه اخیراً منفرد هستند یا شاید از یک ازدواج 20 ساله خارج شده اند -” اینها معمولاً نکات ساده ای نامطمئن برای مرور دنیای مدرن دوستیابی هستند. . “آیا آنها شفا یافته اند، باز شده اند و برای اتحادی دیگر آماده شده اند یا فقط یک خلاء را پر خواهند کرد؟ خواستگار باید قبل از اقامه دعوا از این موضوع آگاه باشد. ما باید تمام سعی و کوشش خود را انجام دهیم تا اطمینان حاصل کنیم که مشتری شما آماده است و به تنهایی از تعاملات جدید با داشتن آسیب های ناشی از ارتباطات گذشته جلوگیری نمی کند.

مربیان دوستیابی به هزاره ها این امکان را می دهد که اعتماد به نفسی برای ترک و قرار ملاقات بزرگ دوباره کسب کنند و همچنین به آنها کمک می کند تا اصول خواستگاری را بیاموزند. کریستی اظهار داشت: برخی از زنان متخصص جوان موفقیت را از داخل دنیای شرکت ها کشف کرده اند، اما در داخل دنیای دوستیابی اینترنتی به مبارزه می پردازند، زیرا بخش ظریف خود را تعطیل کرده اند. این، در جای خود، می تواند بسیاری از مردان را که ممکن است آنها را تعقیب کنند، از بین ببرد. یک مربی می تواند همه آنها را در بهترین راه برای پذیرش منطقه زیبای خود و یافتن موفقیت های پرشورتر راهنمایی کند.

“این واقعاً چیزی است که هر یک از اینها نیاز دارند. کریستی گفت: هر فردی از تمرین و خواستگاری سود می برد. من به خودم به عنوان یک مربی شخصی و متخصص اجرایی اعتقاد دارم. تجربه هر دو باعث می‌شود مشتریان اطلاعات را بهتر دریافت کنند.»

کریستی به جای رقابت، همکاری را تشویق می کند

در گذشته، برخی از خواستگاران پایگاه داده‌های تک‌نفره‌های خود را تحت قفل و حقه نگه می‌داشتند، اما کریستی اظهار داشت که ممکن است بهترین راه‌حل برای مشتری به شما ارائه نشود. مهم نیست که پایگاه داده شما چقدر خوب است اگر نتوانید برای کسی ارتباط ایجاد کنید.

من در چند سال اخیر در مقایسه با زمانی که هفت سال قبل شروع کردم، همکاری بسیار بیشتری دیده ام. برخی از خواستگاران فکر می‌کردند که فقط باید از پایگاه داده خودشان استفاده کنند که معرفی می‌شود یا اینکه به‌طور بالقوه توسط همسران دیگری احساس خطر می‌کنند، بنابراین واقعاً همکاری نخواهند کرد.» من در طول قانونگذاری فراوانی معتقدم. در صورتی که شما کار درست را برای مصرف کنندگان انجام می دهید، احتمالاً از تمام منابع ارائه شده برای یافتن معرفی عالی برای آنها استفاده خواهید کرد. این شامل استفاده از خدمات خواستگاران مختلف است که ممکن است برای مشتریان نیز مناسب باشد. “

به همین دلیل است که این روند کاملاً جدید برای افراد در صنعت همسریابی برای ایجاد سیستمی از افراد حرفه‌ای با پایگاه‌های داده متفاوت است. کریستی گفت: اگر مشتری به یک خواستگار مربوط می شود، اما او ممکن است در بازار آنها نباشد، ممکن است چیزی باشد که مشتری خود را به خواستگاری با پایگاه داده بسیار مناسب معرفی کنید.

او گفت: «من فکر می‌کنم خواستگاران جدید که می‌خواهند موفق باشند باید در سمینارهای خواستگاری شرکت کنند تا با همتایان مختلف همکاری کنند و دوره‌های شرکتی را بگذرانند تا ایده‌هایی را در مورد نحوه بازاریابی، برندسازی توسط خودشان و به دست آوردن جامعه دور و بدون زحمت آموزش دهند.» . «اتحاد همسریابی و مؤسسه همسان‌سازی در واقع تعطیلات و سمینارهای عالی دارند و افراد تکنیک‌های مؤثری برای جلب رضایت برخی دیگر از همسران و انتخاب ذهن‌های خاص آنها هستند. این اغلب از گواهینامه ها ارزشمندتر است. در مقابل گواهینامه، مرحله اول قطعاً باید کشف یک مربی همسریابی و برگزاری کلاس هایی در مورد بهترین راه برای ایجاد یک شرکت و یادگیری تایپ کردن شما باشد تا در نهایت به مشتریان خود برسید. برای خواستگارانی که بودجه کمی دارند، GET در واقع یک کسب و کار کاملا رایگان در سراسر کشور برای تمجید از صاحبان کسب و کار راه اندازی است.

او به‌علاوه اشاره کرد که خواستگاران و مربیان خواستگاری باید در نظر داشته باشند که پایگاه‌های مشتریان خود را گسترش دهند و مشاغل خاص دیگری از جمله ساخت وب‌سایت، طراحی گرافیکی، دفترداری را در نظر بگیرند. به این ترتیب، آنها ممکن است بتوانند به بهترین شکل کار خود را هدف قرار دهند.

این مهم است که به خوبی بدانید نقاط ضعف و قوت شما چیست. روی نقاط قوت تمرکز کنید و جاهایی را که قوی نیستید محول کنید. کریستی خاطرنشان کرد: اینکه خودتان را نیز نازک توزیع کنید، می‌تواند از ارائه خدمات عالی به مشتریان فعلی‌تان، استخدام کسب‌وکار جدید و ایجاد ارتباطات شرکتی بکاهد.

“مطالعه اطلاعاتی در وب سایت بین المللی برای لزبین ها”.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *