جامولای متفاوت
واقعاً در طول سالها عشق – دندانهای عالی

واقعاً در طول سالها عشق – دندانهای عالی


براد در واقع 47 سال دارد، آنجلینا در واقع 36 سال دارد.

کیتی هولمز با تام کروز، مردی که در نوجوانی پوستری روی دیوار اتاق بود، زمانی که او ۲۸ ساله بود و سپس او ۴۴ ساله بود، شریک شد.

آرتور میلر 41 ساله بود که با مرلین مونرو ازدواج کرد، عروس 30 ساله بود.

جی. هاوارد مارشال دوم در نهایت 62 سال داشت که سن همسر بدنام خود، آنا نیکول اسمیت، نداشت.

و اکثریت اخیراً، داگ هاچیسون، بازیگر 51 ساله، در واقع تیترهایی را برای ازدواج با کورتنی استودن، مجری 16 ساله مشتاق از تاکوما، آریزونا ایجاد کرده است.

روابط بین زنان جوان تر و قبل از آن مردان یک سنت پرشور دیرینه است، و سپس WhatsYourPrice.com، اولین وب سایت در سراسر جهان که اعضا را قادر می سازد برای اولین بار خرید و فروش کنند، فاصله سنی بهینه بین زنان و مردان را تعیین کرده است. نتیجه منحصر به فرد آنها نتیجه یک تحقیق طولانی مدت پنج ماهه است که به طور قابل توجهی بیش از 100000 بار اولیه را بین مردان مسن و خانم های جوان ارزیابی کرد.

در حالی که فضای عالی برای پیر شدن در یک اتحادیه…

6 سال، به گفته کارکنان تجزیه و تحلیل WhatsYourPrice.com.

چرا یک دختر معمولی می تواند مشتاق یک فرد 6 سال دختر مسن باشد؟ براندون وید، خالق و مدیر عامل WhatsYourPrice.com، SeekingArrangement.com و SeekingMillionaire.com می گوید: «زنان سریعتر از مردان بالغ می شوند. به همین دلیل، تقریباً همه زنان دوست ندارند با مردانی در سن و سالشان یا جوان‌تر از خودشان قرار بگذارند.»

با این حال، هنوز بلوغ به شما تبدیل می‌شود: این تحلیل همچنین نشان می‌دهد که اگرچه زن هستند هستند با توجه به مردان قبلی، آنها معمولاً ترجیح می دهند با مردانی قرار بگذارند که حدود 10 سال بیشتر از گذشته هستند.

اگر خود را مردی بالغ در جستجوی عشق واقعی جوانتر می بینید، نباید امید خود را از دست بدهید. تیم WhatsYourPrice.com علاوه بر این، متوجه شد که تمایل مردان بالغ‌تر است، اگرچه نه هم بسیار قدیمی تر، به طور کلی با یک چیز ساده کنار گذاشته می شود: یک حساب بانکی در حال رشد. این تجزیه و تحلیل نشان داد مردانی که مایلند با زنانی بیش از یک دهه جوانتر از خودشان قرار ملاقات بگذارند، باید حدوداً 13 درصد بیشتر از میزان معمولی بپردازند تا سالانه این شکاف را کاهش دهند.

«همه معمولاً در رابطه با اولین احساس در یک سایت اینترنتی دوستیابی اینترنتی، سطحی و مادی گرا هستند. خوشبختانه برای ما برای مردان مسن‌تر، وقتی آنها از فهرست شرایط کم جذابیت زنان مانند ظاهر یا فاصله سنی فراتر می‌روند، پول تنها مؤلفه‌ای است که می‌تواند فضای بازی را به نمایش بگذارد.» وید ادعا می‌کند.

قبل از اینکه دین را به طور کامل در روابط عاشقانه از دست بدهید، به این دانش وید فکر کنید: یک پسر بالغ با پول می‌تواند از محتویات کیف پول خود برای بستن سوگیری فضای سنی و قفل کردن در زمان اولیه استفاده کند. در مرحله بعد، هنگام ملاقات با آنها برای اولین بار، او “این شانس را دارد که شخصیت آنها را به نمایش بگذارد و به مجموعه ای از شرایط جذابیت بیشتر یک زن علاقه مند شود.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *