جامولای متفاوت
آیا روابط از راه دور قابل دوام هستند؟  – دندان های کامل

آیا روابط از راه دور قابل دوام هستند؟ – دندان های کامل


3 جولای 2023

هفت موردی که باید قبل از امتحان رابطه از راه دور بدانید

تعهد از راه دور شبیه به زمانی است که یک رابطه مکرر داشته باشید و آن را با پیرانا احاطه کنید و آن را غیرقابل توقف کنید. واقعاً مثل زمانی است که رابطه منظمی برقرار کردید و از دیوید بلین شعبده باز سکسی خواستید آن را در یک جعبه پلاستیکی آویزان کند و به آن گفت که در یک جرعه وجود داشته باشد. و یک پوسته نان در روز. این عاشق بسیاری از آجیل های دیگر SH*T است. اما مردم با این حال آن را انجام می دهند. زیرا افراد تمایل به گنگ بودن دارند و عشق ما را احمق می کند. این تکنولوژی است.

اگر هرگز واقعاً یک ارتباط طولانی مدت نداشته اید، ممکن است از کل تجارت پوچ گیج شوید. که به اندازه کافی منصفانه است. منطقاً به طور کلی انبوهی از حس ایجاد نمی کند. اما واقعاً هیچ چیز واقعاً انجام نمی دهد، به خصوص شاید این روزها نه. زیرا شاید آن روزهای رکورد قدیمی با رنگ قهوه ای نباشد. دلیل بودن با کسی دیگر فقط تولید بچه ها و فشار دادن آنها برای کمک به چیدن چغندر در مزرعه و مراقبت از شما به محض رسیدن به سن 27 سالگی نیست. اکنون سال 2009 است، همه شما.

قرار ملاقات بیشتر در مورد سازگاری و لذت و دوست داشتن همان الگوهای رفتاری است. هواپیما رخ می دهد. استیو کار MySpaces را اختراع کرد تا همه ما بتوانیم نامه های دیجیتالی را در سراسر جهان ارسال کنیم. ایجاد یک کار رابطه گسترده نسبت به گذشته ساده تر است. اما علی‌رغم هر نوآوری پدران دوو و آنچه که دارید، هنوز مرور کردن آن به جهنم پیچیده است. به همین دلیل است که من این فهرست خوشمزه را برای شما درست کردم که همه چیزهایی را که باید قبل از اینکه حتی یک تعهد مسافت طولانی را درک کنید، درک کنید.

1. به عنوان جهنم سخت است

این است. خیلی چیزها واضح است. من آن را می دانم در حالی که آن را می دانم و دیوید بلین شعبده باز مشهور شیطون نیز آن را درک می کند. بعلاوه در روش های داغ مانند فیلم ها در واقع سخت نیست. به سختی وارد روش واقعیت مضطرب، شرم آور و تشدید کننده خواهد شد، جایی که گاهی اوقات شما نمی توانید دقیقاً به خاطر بیاورید که چرا این کار را انجام می دهید. این کار آسانی نخواهد بود و می تواند شامل سختی و پشتکار و عزم راسخ برای فشار دادن به بسیاری از چیزهای دشوار باشد. در مورد اینکه آیا این چیزی است که می توانید در درازمدت انجام دهید، با خودتان گفتگوی واقعی داشته باشید. و از خود بپرسید که آیا میل شیک بزرگ میل دارید؟ متعاقبا یکی بخرید

2. همه احتمالاً نظر دارند

از جمله من، که توضیح می دهد که چرا کل این پست را نوشتم. اما من مجاز هستم، زیرا من فرشته کامل جامعه هستم. این افراد دیگری هستند که باید به آنها توجه کنید. افرادی که به سادگی باید در مورد ارتباط خود و همچنین اتحادیه پسر عموی خود و رابطه ای که در یک فیلم سینمایی در شش سال گذشته دیده بودند به شما بگویند. و آنها همه این نظرات عالی و سودمند و قطعاً تحریک کننده را خواهند داشت مانند: “نگران نیستید که آنها شما را فریب دهند؟” یا «هنوز. نه ولی تا الان همینطوره تا اینجای کار دور است. که بسیار است. آیا می‌دانی چقدر طول کشیده است؟» و آن را می خواهم، با تشکر b*tch، من متوجه شدم. یک تخم مرغ بخورید و ادامه دهید.

3. ارتباط در واقع حیاتی است

در صورت امکان به طور فیزیکی از شریک زندگی خود دیدن کنید، تعامل در چندین درجه اتفاق می افتد. تماس وجود دارد، کره چشم در تماس با آن وجود دارد، برخوردهای ارسالی وجود دارد. هم یک رشته اسپاگتی را می مکید و هم در مرکز ملاقات می کنید. شما می توانید با هم به آکواریوم بروید و هات داگ ها را به ماهی های قلابی بدهید. ممکن است به دلیل مسموم کردن موجودات دریایی با گوشت حیوانات سوسیس به زور از آکواریوم خارج شوید. با مسافت‌های طولانی، همه این گزینه‌های مهم را برای نزدیکی کنار می‌گذارید، بنابراین باید از واژگان برای به اشتراک گذاشتن هر چیزی که نیاز به بحث دارید استفاده کنید. بنابراین به آن مفهوم عادت کنید و تمرین کنید.

4. بدون پایان در اطراف، عملا غیر ممکن است

مگر اینکه هر دوی شما کاملاً از نگه داشتن و صحبت کردن در پنجره های کوچک روزانه خانه خوشحال باشید، در این صورت مسافت های طولانی قادر به کار به طور نامحدود نیستند. در ابتدا ممکن است در ارتباط احساس شکست ناپذیری و غیرقابل لمس بودن کنید. فردا خیلی مهم نیست فقط بعداً، زمانی که هر دو فعال هستید، به‌علاوه زندگی‌ها از همگام‌سازی دور به نظر می‌رسند، کاملاً حیاتی به نظر می‌رسد که با گذشت زمان، تاریخ را تا انتها قفل کنید، جایی که قطعاً در آن دوام نخواهید داشت. در بحث‌های تلفنی تکه تکه و شکلک‌های قلبی.

5. شما باید خلاق باشید

شما باید Facetime. و همچنین اسنپ چت. و پیام کوتاه متنی SMS را انجام دهید. و کارت پستال بفرستید. و کلیپ های ویدیویی و در اینستاگرام به شخص دیگر برچسب میم بزنید. و دقیقاً همان برنامه تلویزیونی یا فیلم سینمایی را با هم دقیقاً در همان زمان مشاهده کنید. شما باید چندین مورد را انجام دهید که می گوید: “شما تمایل دارید فردی من باشید. خواهید دید که شما فراموش نشده اید. اتفاقاً تو خیلی مهم هستی و من هم اینجا هستم، با وجود اینکه دیوانه شده ام.» همچنین سعی کنید در صورت امکان هدایای کوچک را به یکدیگر منتقل کنید. آنها نیازی به قیمت بالایی ندارند. مقداری شکلات شمع. یک کلاه. 14 کیلوگرم ماهی تن جدید. هر چه. این که آیا باعث خنده آنها می شود یا نه، پس از آن اقدام کنید. واقعاً مثل این است که دوست صمیمی من (دیوید بلین جادوگر بدنام شلخته) معمولاً ادعا می کند: “دقیقاً چرا داخل خانه من هستید؟ چگونه به اینجا می‌رسی؟» و من معتقدم که فقط زرق و برق دار است و تمام آنچه را که در اینجا می گویم به شدت خلاصه می کند.

6. اما شما همچنین به زندگی خود نیاز دارید

بله، ما همه چیزهایی را که به سادگی بیان کردم، می دانیم. و اینکه من به آن نیاز داشتم. مطمئناً به انجام هر یک از کارهای بزرگی که من پیشنهاد دادم برای یکدیگر ادامه دهید، اما با مهربانی علاوه بر این اطمینان حاصل کنید که تمام کارهایی را که باید برای خود انجام دهید انجام می دهید. شما باید تعادل خود را حفظ کنید یا از نظر روانی فقط می توانید مانند یک کودک نوپا در یک کلاه خنده دار بزرگ توصیه کنید. زیرا وجود نمی تواند پایان یابد حتی اگر بو در سراسر کشور یا خارج از کشور یا به فضا یا هر چیز دیگری حرکت کند. نمی توان با استفاده از یک نفر به هر آرزو و آرزویی آرامش داد. مانند آن بازی ویدیویی جایی است که شما باید همه آن کیسه ها را در مورد الاغ انباشته کنید. اساساً الاغ فقط از هجوم می برد و بیشتر چمدان را برمی دارد. این همان چیزی است که زمانی اتفاق می افتد که شما همسر دور خود را وسط دنیا بسازید. اوضاع به هم می‌ریزد.

7. ترک کار شکست نمی خورد

این کار سختی است ممکن است قبلاً صحبت کرده باشم اما چه کسی اهمیت می دهد. انصافاً خیلی سخت است، شما بچه ها. در حالی که شما آن را ایجاد می کنید، فوق العاده است، من شخصا برای شما خوشحالم و من برای شما این پودینگ کاسترد خوشمزه را درست کردم. اما اگر اجازه ندهید، متاسفم، این شما را به یک شکست عمیق نمی رساند و من برای شما این پودینگ های کاسترد را درست کردم. زیرا مسافت طولانی برای همه نیست. همچنین قدرتمندترین شرکا هر بار که مجبور می شوند هر بار ماه ها از هم جدا شوند، مانند کیسه ای از دونات پودری در یک خمره اسید متلاشی می شوند. واقعا خوبه خوبه.

https://interracialdatingworld.com/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *