جامولای متفاوت
معاشقه با همکلاسی های دانشگاه یا دانشگاه – دندان های عالی

معاشقه با همکلاسی های دانشگاه یا دانشگاه – دندان های عالی


3 جولای 2023

بنابراین یک خانم در کلاس شما همه سیگنال های مناسب را در اختیار شما قرار می دهد – چگونه این کار را انجام خواهید داد؟

سوال

جواب

هی شایگی،

تبریک می گویم! شما در حال استفاده فوق العاده از تحصیلات پس از دبیرستان خود هستید. حضور در کالج مستلزم انجام فعالیت های استاندارد و ساختار یافته با تک آهنگ های جذاب است. این به این معنی است که به سرعت چیزهای مشترکی داشته باشید – شماره خواندن طاقت فرسا، وضعیت، یا بوی بد دهان معلم – بنابراین با شما به اشتراک بگذارم. و همچنین اولین حرکاتی را انجام داده‌اید که، اگر به طور طبیعی درون‌گرا باشید و هرگز با خواستگاری تجربه نکرده‌اید، بسیار ترسناک هستند: ضربه زدن به بحث به سمت بالا.

بزرگترین چیز این است که به عنوان یک موقعیت بزرگ ارزش شخصیت های بزرگ را در نظر نگیریم. قبل از پذیرایی از آنها در هر شب در اپرا، یا هر چیز دیگری، بسیار بهتر است اگر تصمیم بگیرید که افراد ممکن است موقعیت‌هایی را خارج از کلاس به روشی معمولی، دوستانه، اما بالقوه علاقه‌مند داشته باشند.

فقط اندکی گپ بزنید، زیرا زوج‌ها در پایان دوره بارگذاری می‌شوند و سعی می‌کنند مکالمه خود را ادامه دهند، درست همانطور که اجازه می‌دهید این ساختمان با هم باشد. “اوه، شما برای کلاس آینده خود به انکس B می روید؟” تو بگو. “من هم باید به اینجا بروم.” (در حالی که از نظر ذهنی تعیین می کنید که چقدر سریع باید از ضمیمه B به جایی که واقعاً باید بروید کار کنید، به موقع ظاهر می شوید.)

یا، «نباید به کلاس دیگری بروید؟ نه من. اما من برای یک قهوه از دنیا می روم. می خواهید یکی را تصاحب کنید؟» (در حالی که از نظر ذهنی تعیین می کنید که آیا می توانید کلاس را از دست بدهید یا نه.)

این اجزای کوچک زمان با یکدیگر – راه رفتن در جایی، نوشیدن یک قهوه – یک رابطه ایجاد می کند و نشان می دهد که شما علاقه مند هستید. در نهایت، توضیح عالی برای تغییر اعداد خواهید دید. اگر آزمونی در دوره ارائه شده برنامه ریزی شده است، با یکدیگر مطالعه کنید. یا حتی می بینید که هر دوی شما دوست دارید یک رستوران خاص را ببینید، یا یک نمایش ببینید، یا یک مهمانی در محوطه دانشگاه انتخاب کنید. این زمانی است که شما برنامه های جدی تری می ریزید.

فقط یادت باشه شایگی کالج مملو از جوانانی است که به دنبال شرکای آینده، پیوندهای تصادفی و همه چیز در این بین هستند. ساده ترین راه برای نزدیک شدن به چیزهای درون این محیط در واقع یک راه معمولی و سرگرم کننده است. از یادگیری یکدیگر لذت ببرید و دلایلی برای دور هم جمع شدن در خارج از کلاس پیدا کنید. اگر مراقب باشید، بر روی آنچه که او واقعاً به آن علاقه دارد تمرکز کنید، در حالی که بر ایجاد یک اتصال عالی تمرکز می کنید، مطمئناً هر چیز کوچکی خوب پیش می رود. نیازی به پول نامه نیست

موضوع

جواب

هی کت،

اگر بتوانید این مرد را وارد دنیای واقعی کنید، می تواند عالی باشد، و این همان چیزی است که باید برای آن تیراندازی کنید. قبل از ناامیدی و ترک، مراقب باشید که چرا رابطه شما کاهش یافته است. هیچ استفاده ای وجود ندارد که به نتایج جهش پیدا کند – “او در نهایت فقط من را دوست ندارد” یا “او شخص دیگری را کشف کرده است” – و به زودی متوجه می شوید که چه چیزی برای او درگیر است.

دقیقاً چیزی که به آن می رسد ممکن است اتحادیه ریسک-بازده باشد. این دقیقاً یک مفهوم اساسی معاملاتی است که دقیقاً چگونگی ارتباط مردان و زنان را نشان می دهد.

سرمایه‌گذاری‌های مالی با بالاترین تهدید بالاترین را ارائه می‌دهند. می‌توانید موجودی را در یک شرکت نوآورانه و نوآورانه تهیه کنید که اهمیت آن تاریخچه مختصری از افزایش و در عین حال پایین آمدن آن دارد. ریسک بزرگی خواهید داشت، اما ممکن است بازدهی بزرگی را نیز مشاهده کنید.

در اینجا یک نمونه به سبک رابطه انسانی است. بگویید که با شخصی کاملاً جدید در جشن خانه یکی از دوستانتان آشنا شده اید. شما واقعاً خوب کار کرده‌اید و می‌خواهید شرایط را حفظ کنید، اما یک نفر به سادگی ریمیکس میخانه T-Swift را در مورد استریو همراه با مکان قرار داده است. بحث در مورد سر و صدای جیغ افراد و شکستن شیشه دشوار است.

به طوری که می گویید، «مطمئنم که یک باشگاه ساکت شاید نزدیک به اینجا هم نباشد که واقعاً موهیتوهای تمشک شگفت انگیزی می سازد. آیا می خواهید در عوض حقیقت را در آنجا بیان کنید؟”

ریسک بالا! در صورتی که فرد دیگری بگوید نه، شما رد شده اید. نه تنها غرور شما کبود می‌شود، بلکه ممکن است باعث شود خودتان با این دوست جدید و جذاب صحبت کنید.

اما: بالا برمی گردد! تا زمانی که اعلام کنند بله، شما از فاکتورها برای مرحله بعد استفاده کرده اید. شما از نشستن روی مبل حرکت کرده اید در حالی که تعدادی غریبه تقریباً آن را تکان می دهند و عصر را به چیزی شبیه به یک مینی قرار تبدیل کرده اید.

یک وضعیت دیگر. شما از طریق مای اسپیس بدن خود را تکمیل می کنید، کشف می کنید که چیزهایی مطابق با آن دارید و چت را شروع می کنید. شما در مورد کنفرانس حضوری صحبت می کنید، اما هرگز استراتژی های واقعی ایجاد نمی کنید زیرا هر دوی شما برنامه های شلوغی دارید.

تهدید کم! شما خود را در دسترس قرار نمی دهید همدیگر هیچ تصوری از آنچه شما در سه اندازه گیری به نظر می رسد ندارند. اگر قصد داشتید، به طور بالقوه می‌توانید پوست صورت را بدون ایجاد ناراحتی یا عصبانیت جدی روی اجزای طرف مقابل کاهش دهید. به احتمال زیاد، واقعاً فقط رسانه های اجتماعی هستند.

و: مینیمال برمی گردد! هر چیزی که از این موضوع به دست می آورید، مطمئناً یک گفتگوی خوشایند با یک غریبه است، در حالی که تیتراژ فکر کردن به کنفرانس یک روز حضوری، علیرغم واقعیتی که هیچ یک از افراد به تکنیک ها اجازه چنین کاری را نمی دهند.

سرمایه گذاری های مالی کم ریسک و کم بازده یکنواخت هستند. علاقه اولیه او هر چه باشد، واقعاً در حال فروکش است زیرا همه چیز پیش نمی رود. یا او صلاحیت این را ندارد که قدم بگذارد و واقعاً برای چیزی ملموس مجبور شود، یا شاید لحن بحث‌ها این تصور را به او می‌دهد که شما احتمالاً در داشتن عواملی برای یک نقطه شدیدتر نیستید.

بنابراین دستگاه را بشکنید و سپس یک مرحله کم خطر و با بازده بالا انجام دهید. به او بگویید که از صحبت کردن در اینترنت خسته شده اید و نمی توانید آن را ادامه دهید مگر اینکه هر دوی شما با قهوه ملاقات کنید.

بدترین سناریو، این است که شما آن رابطه روی خط و آن فانتزی روز پس از فردا درباره کنفرانس رو در رو را رها کنید.

مطالب مرتبط: برایس، من خیلی مضطرب هستم که از یک زن خارج شوم!

مفیدترین شرایط، حقیقت این است که به علاقه سرمایه گذاری شده شما برمی گردد. پسر یک بار دیگر احساس علاقه و درگیر شدن می کند، و شما همچنین برای بافت و جریان خون با او ملاقات می کنید و ارتباط خود را یک قدم جلوتر می آورید.

فورچون جسور را ترجیح می دهد، کت. با قرار دادن پایه مستقیم به پایین، بازی آنلاین خود را ارتقا دهید.

miliardairedatingonline.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *