جامولای متفاوت
داژ مور جرقه را زنده نگه می دارد – دندان های عالی

داژ مور جرقه را زنده نگه می دارد – دندان های عالی


جدید نگه داشتن موقعیت ها پس از سال ها به طور جمعی برای تقریباً تعداد کمی چالش است. چگونه جرقه خود را زنده نگه دارید در حالی که بیشتر به گرفتن چشم اضافی بیشتر از صرف زمان با کیفیت بالا با همراه خود علاقه دارید؟

راه حل می تواند Déjà mor باشد، یک سایت اینترنتی که برای کمک به زوج ها از طریق برخوردهای دلربا و صمیمی طراحی شده است. بنیان‌گذاران داژ مور کتاب‌ها را بررسی کردند، تیم‌های متمرکز را تشکیل دادند و با درمانگران، مربیان و متخصصان جنسی مشورت کردند تا یک استراتژی کامل برای نزدیک‌تر کردن زوج‌ها ایجاد کنند.

داژ مور هر ماه بسته‌ای را با دو جعبه مقوایی در اطراف به مشتریان ارائه می‌کند: یکی برای «فقط بینایی او» و دیگری برای «فقط بینایی او». کارتن‌ها شامل راهنمای نکات هیجان‌انگیز ماجراجویی و میان‌وعده‌هایی برای افزایش این احساس هستند که داژ مور ادعا می‌کند «همیشه گرم است تا شلخته».

دقیقاً چه چیزی در سطل های پازل وجود دارد؟ داژ مور می‌گوید: «ظروف برای یک زندگی لذت‌بخش، رضایت‌بخش و سکسی، با جزئیات با اجزای سازنده [that] قرار است شما و شریک زندگیتان را شگفت زده و هیجان زده کنند.» آیتم های دقیق قرار است غافلگیر کننده باشند، با این وجود، بررسی های وب سایت نشان می دهد که چه چیزی می تواند شخصاً در انتظار شما باشد.

یک مشتری بسته‌ای حاوی گلبرگ‌های افزایش‌یافته، وان حباب‌دار «برانگیختن»، یک ویال با یادداشت خالی و یک کتابچه مصور دریافت کرد. این کتابچه طرح‌هایی را برای یک مرکز آبگرم سکسی در خانه برای خراب کردن شریک زندگی‌شان تشریح کرد. یکی دیگر از مشتری‌ها یک ارسی توری، یادداشت‌های خالی و فهرستی از سوابق توصیه‌شده برای حذف از طرف شریک خوشحالش دریافت کرد.

هر زمان که آنها مواد لازم برای یک شب منحصر به فرد را داشته باشند، زوج ها آن را به وجود می آورند. مدیر عامل شرکت رودریگو فوئنتس گفت: “ما به جای اینکه به مردم بگوییم چگونه ادامه دهند، فکر کردیم، باید یک وعده غذایی در مورد نحوه کار با آن و اجزای دستور غذا بدهیم.” قابل مشروب کردن. «بسته ماهانه می رسد. هر همراهی از داخل ارتباط می‌داند که با استفاده از شریک خود شوک سرگرم‌کننده‌ای دریافت خواهد کرد.»

برنامه های ماهانه Déjà mor کاملاً قابل تنظیم هستند. از اعضای جدید معمولاً چند نگرانی پرسیده می شود، از جمله رابطه جنسی خاص آنها، جنسیت شریک زندگی آنها، مدت زمانی که به طور جمعی هستند. همه پاسخ ها خصوصی نگه داشته می شوند در نتیجه آنها همیشه دانش شخصی Déja Mor را توسعه می دهند.

فوئنتس ادعا می کند: “بسیاری از ما در مورد بازسازی پیوندهای ارتباطی، صمیمیت و عاشقانه هستیم.” هنگامی که تحلیلگران خود ما برخوردها را تأیید کردند، منابع و تصاویر را برای به دست آوردن تجربه آماده وارد می کنیم. ما اطمینان می‌دهیم که تجربیات ما به نفع مردم خواهد بود.”

با توجه به تعداد افرادی که امروزه به خدمات دوستیابی اینترنتی نگاه می کنند عشق را کشف می کنند، به نظر می رسد کاملاً طبیعی است که شرکای امروز در اینترنت جستجو کنند تا آن عشق را زنده نگه دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *