جامولای متفاوت
خواستگاری در مقابل قرار: 7 عاملی که باعث می شود شما بخواهید آن را امتحان کنید

خواستگاری در مقابل قرار: 7 عاملی که باعث می شود شما بخواهید آن را امتحان کنید


آیا واقعاً احساس می‌کنید که نمی‌توانید به خواستگاری‌های امروزی مامان شکری ارتباط برقرار کنید؟ تصمیم بگیرید بیشتر خواستگاری کنید! خواستگاری نوعی از سبک خواستگاری است که در حال بازگشت محبوب است. در طول دهه گذشته، دوستیابی آنلاین بسیار آسان‌تر، سریع‌تر و بسیار تکان‌دهنده‌تر شد. اما، برخی ممکن است احساس کنند که این فرآیندها شروع مسحور کننده رابطه ای نیست که آنها دوست دارند. به همین دلیل باید به جای خواستگاری شروع به خواستگاری کنید، وقت آن رسیده است که هفت دلیل اصلی را بدانید که چرا خواستگاری الگوی جدید دوستیابی اینترنتی است و دقیقاً چرا باید امروز آن را امتحان کنید.

خواستگاری با کسی الهام گرفته از خواستگاری پیام شماست. دوره زمانی قبل از ورود دو نفر به یک رابطه را مشخص می کند. خواستگاری پیام شما می تواند معانی زیادی برای جوامع مختلف داشته باشد، و برخی آن را به عنوان یک آموزش ذاتی مذهبی توضیح می دهند. اما، خواستگاری از هیچ کتاب مقدس معنوی تولید نشد. در واقع، در دهه 1800 به دلیل هدف عروسی، این وسیله معمولی برای جستجوی کسی بود.

وقتی مردم شروع به دوستیابی اینترنتی می کنند، کاملا طبیعی است که با افراد متعدد در ارتباط بمانند. این واقعاً بخشی جدایی ناپذیر از توانایی دوستیابی آنلاین صحبت کردن با همه مجردها است. به‌علاوه، ملاقات و قرار گذاشتن با هر فرد با چند نفر معمولی است، به‌ویژه اگر قرارهای اولیه زیادی دارید که اگر جرقه‌ای وجود نداشته باشد، ممکن است به سرعت کاهش یابد. هنگامی که با کسی خواستگاری می کنید، بسیار مهم است که توجه کامل خود را به آن شخص ارائه دهید، که ممکن است در صورتی که دائماً گزینه های خود را در نظر می گیرید دشوار باشد. تصمیم بگیرید که در یک زمان، به جای شعبده بازی چند زن و مرد، قرار ملاقات آنلاین با یک فرد را امتحان کنید. این می تواند ارتباط بسیار بیشتری با یک روز ابتدایی ایجاد کند تا آن را برای افراد بسیار خاص تر کند.

این را امتحان کنید: برای اولین بار اندامی را راضی می کنید؟ سعی کنید انتخاب خود را فقط برای دیدن افراد کاملاً درون گفتگو انجام دهید. ممکن است اشاره کنید که با افراد زیادی در حال چت آنلاین برخورد کرده اید که نسبت به فرد دیگر ناصادق هستند. روز خود شما از صداقت قدردانی خواهد کرد. علاوه بر این، باید با احتیاط به آنها بگویید که منحصر به فرد هستند و آنها واقعاً تنها شخصی هستند که خودتان تماشا می کنید!

پس از چند قرار ملاقات، می توانید راحت شوید. معمولاً نقطه‌ای در دوستیابی آنلاین است که در آن شما تقریباً هر روز چند پیام متنی مبادله می‌کنید و هفته‌ای یک بار برای یک نوشیدنی آرام ملاقات می‌کنید. در دنیای شگفت انگیز عشق امروزی، هیچ شخصی نمی تواند چیزی بیش از این بخواهد. اما لازمه خواستگاری رفتن هر فاصله اضافی است. معشوق خود را غافلگیر کنید، اگر روزهای بدی را سپری می کنند، گیاهان را برای آنها شرکت بفرستید، با رمانی که نام بردند آنها را شوکه کنید یا شام مورد علاقه خود را برای آنها تهیه کنید. این چیزهای کوچک باعث قدردانی و اشتیاق معشوق شما می شود و می تواند سطح فداکاری شما را به شراکت نشان دهد.

این را امتحان کنید: احتمالاً شریک زندگی شما در مورد دوستی صحبت کرده است که مدتی است حضور نداشته است؟ اگر چنین است، دو کارت سینما بگیرید و اعلام کنید که به طور جمعی برای اتصال مجدد می روند. این یک کار فداکار دوست داشتنی خواهد بود و هر کسی را تحت تاثیر قرار می دهد.

یکی از تفاوت‌های عمده بین خواستگاری و قرار گذاشتن این است که چقدر در زندگی شریک عاشقانه بالقوه خود قرار می‌گیرید. در خواستگاری، شما می خواهید در کنار خانواده و دوستان معشوق تأثیر مفیدی ایجاد کنید. در خواستگاری مدرن، این به سادگی چیزی نیست که بعد از آن در یک رابطه اتفاق بیفتد و همچنین شک در مورد آن به دلیل فداکاری است که نشان می دهد. در خواستگاری قبلاً اهداف را بیان کردید. با بازدید از یک جشن تولد خواهرزاده های دور یا همراه کردن دوستان همسرتان در یک سفر کمپینگ، مطمئناً هر دو شریک زندگی خود را علاوه بر خانواده آنها بهتر می شناسید.

این را امتحان کنید: بدون داشتن فرصتی برای ملاقات راحت با دوستان، پس از آن سطح رویدادی که می توانید در آن ملاقات کنید. یک مهمانی شام یک گزینه عالی برای کسب تلاش، نمایش مهارت های میزبانی وب و ایجاد تعامل با گروه شخصی همکاران است.

صمیمیت و خواستگاری – اصول چیست؟

نزدیکی چگونه می تواند با خواستگاری کار کند؟ این قطعا یکی از بزرگترین نگرانی های خواستگاری است. در نتیجه منابع متعارف خواستگاری و رنگ‌های معنوی، صمیمیت را می‌توان یک نه تلقی کرد. با این حال، وقتی به جهانی شدن نگاه می کنید، این برای اکثر زوج ها قابل دستیابی نیست. به جای کنار گذاشتن کامل صمیمیت، در عوض به علائم واقعی و ذهنی عاشق پاسخ دهید. اگر آنها سیگنال‌های پایین‌تری را ارائه می‌کنند که می‌خواهند در داخل اتحادیه بسیار شخصی‌تر باشند، اگر علاوه بر این علاقه‌مند هستید، از راه خود پیروی کنید. به نزدیکی به عنوان یک امتیاز فکر کنید، شاید نه هدف.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *