جامولای متفاوت
مزایای دندانپزشکی مینوسا – آنچه شما باید بدانید

مزایای دندانپزشکی مینوسا – آنچه شما باید بدانید

 

آیا باور دارید که بیش از 28 میلیون نفر در ایالات متحده از مزایای دندانپزشکی از طریق مینوسا برخوردار هستند؟ این تعداد زیادی از مردم! اگر شما یکی از آنها هستید، مطمئن باشید که تنها نیستید. در حالی که مینوسا یک طرح مراقبت بهداشتی ارزشمند است که به میلیون ها آمریکایی کمک کرده است تا مراقبت های پزشکی و دندانی مورد نیاز خود را دریافت کنند، همچنین می تواند گیج کننده و دشوار باشد.

اصول اولیه مزایای دندانپزشکی مینوسا

در حالی که بررسی تمام قوانین و مقررات پیرامون مزایای دندانپزشکی مینوسا مابقی سال طول می کشد، ما چند نکته اساسی را که ممکن است در مورد مزایای دندانپزشکی مینوسا ندانید کشف کردیم.

  • مزایای دندانپزشکی مینوسا برای بزرگسالان لازم نیست – در حالی که 46 ایالت و ناحیه کلمبیا سطحی از مزایای دندانپزشکی Medicaid را برای بزرگسالان ارائه می دهند، اما همه ایالت ها این کار را نمی کنند. که ما را به واقعیت بعدی می رساند.
  • مزایای دندانپزشکی Medicaid بر اساس ایالت متفاوت است – در برخی موارد به طور گسترده. در برخی از ایالت ها مانند آریزونا، مزایای دندانپزشکی Medicaid فقط مزایای اضطراری را ارائه می دهد، در حالی که سایر ایالت ها مانند نیومکزیکو مزایای بسیار گسترده تری از جمله مراقبت های دندانپزشکی پیشگیرانه و تخصصی را ارائه می دهند.
  • مزایای دندانپزشکی Medicaid می تواند در داخل ایالت متفاوت باشد – با گسترش پوشش Medicaid در سال 2016، برخی از ایالت ها مزایای اضافی را برای جمعیت اصلی Medicaid ارائه می دهند که جمعیت گسترده دریافت نمی کند.
  • مزایای دندانپزشکی Medicaid اغلب Medicaid نامیده نمی شود – نام طرح ها در ایالت ها بسیار متفاوت است، اما در نهایت تحت Medicaid تامین می شود.
  • سال‌های برنامه براساس ایالت متفاوت است – در برخی ایالت‌ها، مزایای دندانپزشکی Medicaid در سالگرد ثبت‌نام محاسبه می‌شود. در برخی دیگر، دوره مزایا هر سال در همان روز تنظیم مجدد می شود. به عنوان مثال، در کلرادو، مزایای دندانپزشکی Medicaid هر سال در اول جولای تمدید می شودخیابان.
  • فقط 20 درصد از دندانپزشکان در سراسر کشور Medicaid را می پذیرند – گروهی منتخب که ما مفتخریم که در آن گنجانده شده ایم! روش های PERFECT TEETH در کلرادو و نیومکزیکو را انتخاب کنید Medicaid را می پذیرد.

باور نکردنی است که هر سال میلیون ها دلار از مزایای دندانپزشکی Medicaid استفاده نمی شود. اجازه نده این اتفاق برای شما بیفتد! اگر مزایای دندانپزشکی تحت Medicaid دارید، مطمئن شوید که از آنها برای حفظ سلامت دهان و خود استفاده می کنید. اگر در مورد مزایای دندانپزشکی Medicaid خود در کلرادو یا نیومکزیکو سؤالی دارید، یا باید برای قرار ملاقات بعدی دندانپزشکی خود برنامه ریزی کنید، مایلیم به شما کمک کنیم! با استفاده از صفحه وب یافتن دندانپزشک تعاملی ما، یک دندانپزشک Medicaid را در نیومکزیکو یا کلرادو پیدا کنید – مطمئن شوید که کادر “مدیکاید را می پذیرد” را علامت بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *