جامولای متفاوت
کاهش مصرف شکر – میان وعده های آماده

کاهش مصرف شکر – میان وعده های آماده

تابستان رسماً فرا رسیده است، بچه‌ها از مدرسه خارج شده‌اند، و وقت آن است که   آماده شوند، بنابراین می‌توانید از چند روز در آفتاب، شن و ماسه و موج‌سواری لذت ببرید. اگر برای داشتن شکم صافی که به سختی روی آن کار می‌کنید، برایتان سخت بوده است، ممکن است زمان آن رسیده که مصرف شکر را کاهش دهید. معلوم شد که شکر می تواند بدن ساحلی شما را خراب کند.

اکثر آمریکایی ها حداقل دو برابر بیشتر از آنچه باید شکر می خورند، پس وقت آن است که کمی بیشتر در مورد چگونگی کاهش قند در رژیم غذایی خود بیاموزید. شما می توانید با تغییر کمی میان وعده های خود یاد بگیرید که چگونه مصرف قند را کاهش دهید. ما چند تنقلات کم قند و آماده برای بیکینی را گردآوری کرده‌ایم و امتیاز آن – بچه‌های شما نیز اینها را دوست خواهند داشت.

سه دستور العمل برای کمک به کاهش مصرف شکر

با این سالاد میوه با طراوت میل به شکر را کاهش دهید
زمانی که برای مبارزه با هوس شکر به چیزی شیرین نیاز دارید، سالاد میوه بهترین میان وعده است. شیرین، مملو از ویتامین های سالم و سیر کننده است. این دستور غذا یک دسته بزرگ است، بنابراین شما و فرزندانتان می توانید چندین روز از آن لذت ببرید.

آنچه شما نیاز دارید:
2 قاشق غذاخوری پوست لیمو
¼ فنجان آب پرتقال، تازه فشرده شده
6 اونس زغال اخته
6 اونس توت فرنگی، پوسته آن را برداشته، سپس یک چهارم کنید
6 اونس تمشک
2 سیب، پوست کنده، هسته گرفته و خرد شده
1 پرتقال، قاچ ها را از وسط نصف کنید
2 فنجان انگور

نحوه درست کردنش:
پوست لیمو و آب پرتقال را با هم ترکیب کنید و در یخچال بگذارید تا میوه را خرد کنید. در یک کاسه بزرگ، میوه ها را با هم ترکیب کنید. پانسمان را روی آن بریزید و آنها را شانه کنید. قبل از سرو سرد کنید. حدود هشت وعده را درست می کند.

یک سالاد ترد و لاغر کننده شکم پر کنید
زمانی که می خواهید بدون کالری زیاد سیر شوید، سالادها انتخاب خوبی هستند. آنها همچنین تغذیه ای جدی دارند. با این دستور تهیه سالاد سرگرم کننده قرمز، سفید و آبی  ، سالاد را به چیزی تبدیل کنید که حتی بچه های شما هم دوست دارند.

آنچه شما نیاز دارید:
½ فنجان ریحان تازه، خرد شده
¼ فنجان برگ نعناع تازه، خرد شده
2/3 فنجان روغن زیتون فوق بکر
2 قاشق چایخوری خردل دیژون
1 قاشق چایخوری استویا
1 قاشق چایخوری نمک دریا
1 قاشق چایخوری فلفل
2 حبه سیر، ریز خرد شده
1/3 فنجان سرکه بالزامیک سفید
8 فنجان آرگولا
2 فنجان گوجه گیلاسی
2 عدد هلو متوسط، پوست کنده و ورقه شده
6 اونس پروشوتو برش نازک، خرد شده
2 فنجان زغال اخته تازه
8 اونس مروارید پنیر موزارلای تازه، خوب زهکشی شده

چگونه آن را درست کنیم
ریحان، نعناع، ​​روغن زیتون، دیژون، استویا، نمک دریایی، فلفل، سیر و سرکه را در یک کاسه کوچک با هم مخلوط کنید. گوجه فرنگی ها را اضافه کنید و اجازه دهید در حالی که بقیه سالاد را درست می کنید، بماند. در یک کاسه بزرگ، برش های هلو، آروگولا، پروسوتو، زغال اخته و موزارلا را با هم ترکیب کنید. مخلوط سس و گوجه فرنگی را روی آن بریزید و خوب هم بزنید تا پوشش داده شود. بلافاصله سرو کنید.

اسموتی های تابستانی سریع و آسان بچه ها هم دوست دارند
آیا به دنبال یک میان وعده خنک، خامه ای و کمی شیرین هستید که همه بدون شکر اضافه شده همراه با بستنی و بستنی از آن لذت ببرند؟ اسموتی یک انتخاب سالم تر و مناسب برای بدن ساحلی است. این دستور غذا را امتحان کنید – مطمئناً مورد توجه بچه ها خواهد بود. به عنوان یک امتیاز اضافی، این ماده سرشار از پروتئین است.

آنچه شما نیاز دارید:
½ فنجان تکه های آناناس منجمد
1 قوطی (11 اونس) پرتقال ماندارین در آب (نه شربت)، آبکش شده
1 فنجان شیر سویا وانیلی
1 قاشق غذاخوری عسل
½ فنجان ماست وانیلی

چگونه آن را درست کنیم
پرتقال های آبکش شده را در یک کیسه زیپ دار قرار دهید. آنها را برای چند ساعت منجمد کنید. آناناس و پرتقال یخ زده را در مخلوط کن یا غذاساز بریزید. شیر سویا، عسل و ماست را اضافه کنید. نبض بزنید تا مخلوط شما به بافت یک میلک شیک غلیظ تبدیل شود. در صورت تمایل یخ اضافه کنید تا یک قوام یخی ایجاد شود. بلافاصله سرو کنید.

کشف چگونگی کاهش مصرف شکر همیشه آسان نیست، اما ارزش کار سخت را دارد. این ایده های میان وعده های کم قند را امتحان کنید تا سریع هوس شکر را متوقف کنید. بچه ها آنها را دوست خواهند داشت و به شما کمک می کنند تا تابستان امسال برای بیکینی آماده شوید.

کاهش مصرف شکر نه تنها برای بدن  شما مهم است، بلکه برای دندان ها، دهان و سلامت کلی شما نیز مهم است. آیا مدتی است که به دندانپزشکی مراجعه نکرده اید؟ اجازه دهید کمک کنیم. امروز یک قرار ملاقات درخواست کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *