جامولای متفاوت
آیا از علائم اولیه این که او در واقع خیانت می کند می دانید؟  – دندان های کامل

آیا از علائم اولیه این که او در واقع خیانت می کند می دانید؟ – دندان های کامل


6 جولای 2023

7 شاخص که او ممکن است شاهد بدنی پشت سر باشد

آیا خوب نیست که بیاموزید فردی که به آن فکر می کردید چه زمانی شما را فریب می دهد؟ فرض کنید یک نرم‌افزار واقعیت افزوده به‌راحتی برای گوشی‌های هوشمند در دسترس است که می‌توانید آن را در یک مکان عمومی نگه دارید تا مردان و زنان را به‌طور واضح در تصاویر نئون «وفادار» یا «سطل زباله متقلب» علامت‌گذاری کنید.

متأسفانه، چنین فناوری هنوز ایجاد نشده است، بنابراین بهترین کاری که در حال حاضر می‌توانیم انجام دهیم این است که در واقع به دنبال نشانه‌های بالقوه تقلب باشیم و در صورت مشکوک بودن، نگرانی‌های خود را از شرکای خودمان ابراز کنیم. با این حال، قبل از دستیابی به این، ابتدا باید علائم اولیه رفتار تقلب را درک کنید.

برای مشورت در مورد این موضوع، با رنکانتل مک‌کلین، روان‌درمانگر دارای مجوز که با زوج‌های متاهل با زوج‌های متاهل دیگر قرار می‌گیرند، برای بازسازی روابط پس از خیانت کار می‌کند، تماس گرفتم. او توصیه می‌کند: «بهترین توصیه‌ای که من شخصاً به زوج‌ها می‌کنم این است که همیشه یک صندلی بنشینند و با همسر خود مشورت کنند یا در میان این شاخص‌ها وجود نداشته باشد و شما مشکلاتی دارید». طبق شهادت متخصص او، اینها نشانه های اولیه ای است که همسر واقعاً خیانت می کند:

1. او از نام مستعار به جای نام اصلی استفاده می کند

2. او ارسال پیامک را به مکالمه ترجیح می دهد

ارسال پیامک بسیار غیرشخصی است ممکن است در حین انجام کارهای متعدد انجام شود – مانند هنگام بازدید از حمام (هرگز با خودتان شوخی نکنید، همه ما این کار را انجام می دهیم). این نوع ارتباط بی‌علاقه می‌تواند به این معنا باشد که در حالی که او به شما پیام می‌دهد، در کار شخص دیگری است. مک‌کلین می‌گوید: «وقتی به این طرف و آن طرف پیامک می‌فرستید، با این حال تماس‌های تلفنی شما مستقیماً به پست صوتی می‌رود، ممکن است او با کسی باشد و نمی‌خواهد بفهمد که او در واقع با شما ارتباط برقرار می‌کند. به طور مشابه، او نمی خواهد کسی بفهمد که با همه آنها ارتباط برقرار می کند.

نگرانی مرتبط: پس آیا این فکر در مورد تقلب است؟ نیاز به دیدگاه مردانه

3. او انرژی بیشتری به ظاهر زن می گیرد

4. او به سرعت به کاندوم نیاز دارد

5. او در واقع خیلی بیشتر در رسانه های اجتماعی درگیر است

6. او بیش از حد مراقب است…

مطالب مرتبط: درک پنج مقدار متفاوت تقلب

7. … یا او دفاعی می شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *