جامولای متفاوت
18 مسئله برای اولین بار از حرفه ای ها – دندان های عالی

18 مسئله برای اولین بار از حرفه ای ها – دندان های عالی


4 جولای 2023

پس از اختصاص وقت خود به جستجو و بررسی در پروفایل ها، در نهایت یک مکالمه سرگرم کننده آنلاین با یک مسابقه احتمالی داشتید و مایلید اتحادیه احتمالی خود را از خط خارج کنید. درست است که زمان‌های اولیه معمولاً شرایط اعصاب خردکن و ایجاد اضطراب در جامعه ما است. آنها معمولاً منجر به عشق سوزان می شوند و معمولاً در آتش می ریزند.

با این حال، هیچ چیزی نمی تواند با انتظارات برای ملاقات و احوالپرسی اصلی شما قابل مقایسه باشد. اگرچه قبل از ساعت خوش نباید انتظارات زیادی را پیشنهاد کنید، فقط کمی تلاش برای آماده سازی توصیه می شود. همانطور که متخصصان دوستیابی آنلاین در این زمینه موافق هستند، داشتن تعداد زیادی از نگرانی های خوب برای اولین بار می تواند یک راه ساده برای حفظ شوخی های خود و ادامه گفتگو باشد. در حالی که، مطمئناً، از الزامات قابل اعتماد اول آگاه هستید، به سؤالات جذاب و جذابی فکر کنید که واقعاً به قلب بیرون بروید؟ راز داشتن یک دانش مثبت در واقع بحث آرام است، و بنابراین به طور کلی با برخی از سوالات تاریخ اول به خوبی انتخاب شده کمک می شود.

درست در اینجا، ما بهترین نگرانی های اولین قرار ملاقات بزرگ را می بینیم که باید حتما دفعه بعد که به عشق واقعی روی میز ناهار خوری چشم دوختید، بررسی کنید:

1. اتفاقاً افراد اصلی زندگی شما هستند؟
ببینید چگونه روز به این سوال اساسی زمان پاسخ می دهد. چرا؟ اگر تمایلی به این موضوع نداشته باشند، آنها بلافاصله واکنشی مانند “والدینم” یا “اتاق مدرسه من” یا “جوانان من” نشان خواهند داد. این سوال علاوه بر شناخت بهتر طرف مقابل، شما را قادر می سازد تا قدرت او را در ایجاد ارتباطات نزدیک ارزیابی کنید.

2. چه چیزی شما را می خنداند؟
تقریباً در هر مطالعه‌ای درباره «آنچه وب‌سایت‌های شرکت آنلاین لزبین‌های سیاه‌پوست مجرد می‌خواهند در یک شریک زندگی، عشق مؤثر به موقعیت‌های زندگی بزرگ باشد». زنان و مردان مجرد صرف نظر از فصل رشدی که در آن زندگی می کنند، آرزوی کسی را دارند که بتواند در این رابطه نرمی و سبکی را ارائه دهد. یادگیری انواع نکاتی که باعث خنده همسرتان می شود، شخصیت و دیدگاه او را نسبت به زندگی به شما می گوید.

3. در واقع “خانه” در کدام است؟
هر کس می تواند محل زندگی خود و جایی که قبل از آن سفر کرده است را به زبان بیاورد، اگرچه تعریف “خانه” می تواند به طور گسترده ای با تعریفی که در حال حاضر اجاره می دهد تغییر کند. آیا در واقع “خانه” است که او یا او در آن بزرگ شده است؟ در کدام خانوار ساکن است؟ برخی از فرارها در کجا بود؟ این اولین سوال بزرگ تاریخ به شما امکان می دهد به جایی برسید که قلب منحصر به فرد آنها به آن گره خورده است.

4. آیا واقعاً نقدها را مرور می کنید یا شاید با شکم خود پیش بروید؟
ممکن است عجیب به نظر برسد، اما این می تواند به شما در تشخیص تفاوت ها و شباهت ها در یک سوال ساده کمک کند. برخی از افراد نمی توانند تصاویر متحرک را بدون مطالعه بررسی های متعدد محصول مشاهده کنند. افراد دیگر می توانند بدون انجام یک ذره مطالعه، یک خودروی کاملاً جدید بخرند. کشف کنید که روز شما به کدام کمپ تعلق دارد و در صورتی که قبل از رزرو روزانه به طور کلی نقدهای رستوران را مرور کنید، می توانید بپذیرید.

5. آیا آرزویی را تجربه می کنید که دنبال می کنید؟
هر نوع مرحله زمانی از وجود، آرزوها باید پرورش یابند، رشد کنند و بر اساس آن عمل کنند. در حالت ایده‌آل، شما واقعاً امیدها و رویاهایی برای آینده خود دارید، اگر شامل موفقیت شغلی، سفر جهانی، داوطلبی یا بیان هنری باشد. شما می خواهید بدانید که آیا خواسته های دیگران با آرزوهای شما مطابقت دارد یا خیر. به دقت گوش دهید تا متوجه شوید که آیا آرزوهای شما مناسب و مطیع هستند یا خیر.

6. دقیقاً شنبه ها معمولاً چگونه ظاهر می شوند؟
اینکه چگونه می توان از زمان اختیاری استفاده کرد تا حد زیادی در مورد یک بیان می کند. اگر او با “روز تعطیل” خود سر و کار داشته باشد، ممکن است بسیار حرفه ای باشد یا شاید یک معتاد به کار باشد. اگر او از یک روز مربیگری یک تیم فوتبال کودکان استفاده کند، واقعاً یک انتخاب عالی است که از ورزش لذت می‌برد، از جوانان لذت می‌برد و تمایل دارد به افراد دیگر کمک کند. اگر آن مرد ساعت ها تلویزیون تماشا می کند و بازی های ویدیویی انجام می دهد، ممکن است یک کاناپه روی دستان خود داشته باشید. این سوال ضروری است، فکر کردن در مورد اینکه تمام وقت خود را که به طور جمعی در یک تعهد طولانی مدت سرمایه گذاری کرده اید، عموماً با شمع و شراب پر نشده است.

7. در کجا رشد می کنید، و چیزی که فرزندان شما شبیه آن بودند؟
کارل منینگر، روانشناس برجسته، یکی از قابل اعتمادترین معیارهای سلامت روانی یک فرد را به عنوان یک بزرگسال در واقع جوانی باثبات و رضایت بخش ذکر کرد. این نشان نمی دهد که “قطعا” باید به طور خودکار از کسی که تربیت سختی داشته است دوری کنید. با این وجود، آرزو کنید این اطمینان را داشته باشید که فرد بینشی نسبت به پیشینه اعضای خانواده خود دارد و همچنین باید با زخم های ماندگار و عادت های بد کنار بیاید.

8. اشتیاق بزرگ شما چیست؟
این نگرانی تا مرکز وجود فرد گسترش می یابد. در صورتی که فرد خاص با «نمی‌دانم» پاسخ دهد، این علامت قرمز است مبنی بر اینکه او درباره چیزی هیجان‌زده نیست. با این وجود، به احتمال زیاد از فردی که پاسخ می دهد “از سفر و همچنین فرزندان خردسالش تا صخره نوردی یا کلیسای کوچک خود” بینش مفیدی دریافت خواهید کرد که بینشی از سیستم ارزشی خاص آنها به شما ارائه می دهد. سوالات مربوط به اینکه دقیقاً چرا شخص به این تلاش یا اهمیت خاص علاقه مند شده است را دنبال کنید.

9. جذاب ترین شغلی که تا به حال تحمل کرده اید چیست؟
مهم نیست که آنها واقعاً کجای سلسله مراتب شغلی هستند، این احتمال وجود دارد که قرار ملاقات بزرگ شما حداقل یک کار غیر معمول یا جذاب داشته باشد تا شما را در مورد آن آگاه کند. این به شما فرصتی می دهد تا در مورد اکثریت تجربه کاری جالب بحث کنید. گرچه این اولین سوال ساده است، اما این اولین سوال به همسر شما امکان می دهد تا توانایی های داستان سرایی خود را اعمال کند.

10. آیا مقصد منحصر به فردی دارید که دوست دارید مکرراً آن را ببینید؟
بسیاری از ما مناطقی را داریم که همه ما را مستقیماً به عقب می کشاند، اگر آنها کافی شاپ های مد روز، مسیرهای کوهنوردی زیبا یا مکان های تفریحی آخر هفته برای سفر باشند. قرار شما می‌تواند دارای یک زمین بازی محلی باشد که او به آن سر می‌زند یا یک منطقه شهری اروپایی که مکانی ثابت بوده است. یادگیری که شریک زندگی شما می خواهد در آن تحصیل کند، درک سلیقه و شخصیت افراد را فراهم می کند.

11. در واقع نوشیدنی امضا شده خودتان چیست؟
پس از معرفی و در آغوش گرفتن ناراحت کننده، این نگرانی شروع باید دنبال شود. اگرچه به احتمال زیاد منجر به بحث طولانی نخواهد شد، اما می تواند به شما اجازه دهد شخصیت منحصر به فرد آنها را درک کنید. آیا او همیشه همان نوشیدنی را سفارش می دهد؟ آیا او واقعاً به قهوه تجارت منصفانه علاقه دارد؟ آیا واقعاً ساقی یاد می گیرد که هنگام سفارش، جین و تونیک را روی میز ناهارخوری مصرف کند؟ با صحبت صریح در مورد نوشیدنی، دوستان جدیدی پیدا کنید.

12. بهترین غذایی که تا به حال خورده اید چه بوده است؟
برخلاف این که بپرسید “سبک غذای مورد علاقه شما چیست؟” ابتدا نگران باشید، چیز بسیار خاص تری بپرسید که احتمالاً می تواند یک داستان سرگرم کننده در مورد سفر و همچنین به جای پاسخ یک کلمه ای به شما بدهد.

13. برای کدام برنامه تلویزیونی ممکن است بیشتر تمایل داشته باشید که بمانید؟
جامعه پاپ هم می تواند با همه ما ارتباط برقرار کند و هم از هم جدا شود. مطمئن شوید که سبک و لذت بخش است و به دنیای خیالی سفر کنید که قرار بزرگ خود را بیشتر دوست دارید کاوش کنید. آیا «به سلامتی» یک مکان عالی برای یک روز ابتدایی نخواهد بود؟

14. دقیقاً چه چیزی در فهرست سطلی شما وجود دارد؟
این نگرانی، استقلال فراوانی را برای او فراهم می کند تا امیدها، رویاها و علایق خاص خود را با شما در میان بگذارد. شماره او می‌تواند استراتژی‌های تعطیلات، اهداف شغلی، اهداف فردی یا گریز از آدرنالین را در بر بگیرد. یا ممکن است آن شخص فقط به دنبال این باشد که در نهایت اسکارگوت را امتحان کند.

15. برای تولید همبرگر عالی به چه موادی نیاز است؟
با فرض اینکه بیرون رفتن خود شما گیاهخوار نیستید، با استفاده از یک سوال نسبتاً معصومانه اما گویا گفتگو کنید. متوجه خواهید شد که تاریخ شما تا چه اندازه در مورد وعده های غذایی آنها خاص است، کام او دقیقا چقدر جسورانه است، و اگر عشق (یا نفرت) از خردل دارید.

16. تحقیرآمیزترین نمایشی که واقعا شرکت کرده اید چیست؟
وقتی در اطراف فرد جدیدی هستید که شما را نمی شناسد، لاف زدن آسان است. جداول را تغییر دهید و به جای آن به طور کلی لذت های بد را به اشتراک بگذارید. خودتون اطلاع رسانی کنید برخی از افراد بسیار معتبر از بری مانیلو و/یا یو گابا گابا دیدن کرده اند.
â € نشان می دهد.

17. موثرترین مالکیت شما چیست؟
این سوال اساسی که منجر به پیدا کردن دوستان جدید می شود به شما کمک می کند تا دغدغه ها، علایق و فعالیت های زمان خود را کشف کنید. شاید یک تصویر باشد احتمالاً یک ماشین کلاسیک است. شاید یک ریزه کاری کوچک باشد که یک شخص یا ذهن عزیز را نشان می دهد. بیرون رفتن خودتان در محل، پاسخ اولیه را به یک واکنش ناخوشایند تبدیل می کند. سعی کنید تا زمانی که شب ادامه دارد به او اجازه دهید پاسخ روشن را اصلاح کند.

18. این افراد بسیار جذابی هستند که شما می شناسید؟
با پرس و جو در مورد بسیاری از افراد جذاب، خود را با افرادی که در زندگی قرار دارند آشنا کنید. فقط چه ویژگی‌هایی باعث می‌شوند افراد تا این حد جالب باشند؟ چگونه می تواند تاریخ شما را به شخص مرتبط کند؟ شنیدن رجز خوانی بزرگ خود در مورد شخص دیگری ممکن است چیزهای بیشتری را نسبت به چند سوال شخصی در مورد او نشان دهد.

19. سخت ترین کاری که در واقع انجام دادید چیست؟ ترسناک ترین؟
به جای کنجکاوی در دل دردها و ناامیدی های قبلی، به او این فرصت را بدهید که به هر طریقی که می خواهد، در جنگ شریک شود. او واقعاً چه موانعی را زمانی «سخت‌ترین» تعریف می‌کند؟ چگونه از چالش عبور کرده یا از آن جان سالم به در می برند؟ حتی اگر پاسخ سرگرم کننده باشد، سعی کنید دقیقاً ارزش نشان دهید که واقعاً چگونه قدرت در ضعف نشان داده شده است.

اکنون شما به برخی از نگرانی های اولیه خوب برای تاریخ مجهز شده اید، چرا ما چند توصیه اساسی را برای بحث دوستیابی آنلاین ارزیابی نمی کنیم:

درست به همان اندازه یا بیشتر از چت خود را تنظیم کنید
برخی از افراد فقط به این دلیل که می توانند دائماً چت کنند، به ارتباطات ماهر توجه می کنند. اما توانایی صحبت کردن تنها یکی از معادله های اصلی است و شاید مهم ترین بخش نباشد. تعامل شماره یک با تغییر سطح و مساوی بین یک زوج صورت می گیرد. گفتگو را به عنوان یک مسابقه تنیس در نظر بگیرید که در آن شرکت کنندگان توپ گلف را به این سو و آن سو می زنند. هر فردی تبدیل به یک چرخش می‌شود و هیچ بدنی توپ گلف را نمی‌گیرد.

پیاز را پوست بگیرید، نباید آن را با تیغه خرد کنید
یادگیری یک فرد کاملاً جدید بسیار شبیه پوست کندن یک لایه نازک پیاز در طول زمان است. این یک روش آهسته و ایمن است. با این حال، برخی از افراد، بیش از حد مشتاق برای وارد شدن به گفتگوی قوی و مهم هستند، خیلی سریع پیش می روند. آنها نگرانی های فردی یا دردناک و حساسی را می پرسند که طرف مقابل را در حالت دفاعی قرار می دهد. اگر رابطه پیش برود، زمان لازم برای یافتن خود را در موضوعات سنگین خواهید دید. برای زمان حال، عقب بنشینید.

شما نباید تخلیه کنید
اگر مهار تجربه برای چند نفر نگران کننده باشد، افراد دیگر مستقیماً به سمت عکس جدی می روند: آنها از تاریخ به عنوان فرصتی برای پاکسازی و رهایی استفاده می کنند. وقتی خیلی زود فاش می‌کنید، می‌تواند حس صمیمیت کاذبی ایجاد کند. در واقع، افشاگری‌های زودهنگام یا اغراق‌آمیز بیشتر به دلیل مسائل مرزی، ناراحتی حل‌نشده، یا خود محوری است تا نزدیکی صحیح.

اکنون که برای اولین بار نگرانی دارید، سعی کنید یک نفر را در eHarmony قرار دهید.

امتحان کنید: چه چیزی فانتزی است؟ در غیر این صورت دوست دارم با دید شروع کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *