جامولای متفاوت
دقیقا چه کسی از دوستیابی آنلاین استفاده می کند؟  7 آمار مهم – دندان های کامل

دقیقا چه کسی از دوستیابی آنلاین استفاده می کند؟ 7 آمار مهم – دندان های کامل


7 جولای 2023

کم و بیش 8000 سایت دوستیابی بزرگسالان در اینترنت وجود دارد و حدود 49 میلیون نفر از یک سایت یا برنامه دوستیابی استفاده کرده اند. اما این افراد چه کسانی هستند؟ دقیقاً اهداف منحصر به فرد، ویژگی های فردی، پیشینه، جوامع و سبک زندگی آنها چیست؟

ما به این سوالات به علاوه در اینجا پاسخ خواهیم داد. در اینجا هفت اطلاعات جالب در مورد افراد سایت های دوستیابی آنلاین ذکر شده است.

1. سن: 27 درصد از افراد 18 تا 24 ساله در تاریخ آنلاین

با توجه به مرکز تجزیه و تحلیل Pew شما، هزاره‌ها و ژنرال زرهای بسیار بیشتری در واقع سایت‌های دوستیابی آنلاین را امتحان کرده‌اند – به‌ویژه آن‌هایی که بین 18 تا 24 سال دارند. یکی دیگر از بزرگترین گروه‌های جمعیتی که دوستیابی آنلاین را امتحان کردند – 22 درصد – € 25 تا 34 است و تقریباً 21 درصد که اتفاقاً بین 35 تا 44 سال است. مردان و زنان 45 تا 54 ساله فقط 13 درصد از افرادی را تشکیل می دهند که تا به حال از اینترنت استفاده می کنند، در حالی که افراد 55 تا 64 ساله 12 درصد را بیان می کنند و 3 درصد تمایل به 65+ دارند.

دوستیابی آنلاین برای دهه 90 ایجاد شد، به طوری که منطقی است که هزاره ها بیشتر از آن استفاده کنند. علاوه بر این، منطقی است که افرادی که 65 سال یا بیشتر خواهند بود کمترین انتظاری را برای استفاده از سایت های دوستیابی آنلاین داشته باشند. آنها واقعاً هر دو قبلاً به کار گرفته شده‌اند یا تقریباً مطمئناً به فناوری‌ها اعتماد ندارند زیرا نتوانستند همراه با آن به بلوغ برسند. اما این می تواند در فردا تغییر کند، سایت های دوستیابی سالمندان بسیار بیشتری وارد صحنه می شوند.

2. جنسیت: 52.4 درصد مرد در مقابل 47.6 درصد زن

با توجه به eharmony، توصیف جنسیت برای قرار اینترنتی نشان می دهد که تفاوت کوچکی بین زنان و مردان وجود دارد: 52.4٪ در مقابل 47.6٪ به ترتیب.

به نظر می‌رسد وضعیت شما در برنامه‌هایی مانند Tinder و برنامه‌های ارتباطی مانند BeNaughty، جایی که مرد بیشتر به آن ملحق می‌شود، چنین است.

3. درآمد: 16 درصد از افرادی که 30 تا 74 هزار دلار در سال درآمد دارند، قرار ملاقات آنلاین را امتحان کرده اند.

درآمد یک روز بالقوه یا شریک زندگی ممکن است برای برخی مجردها مهم باشد، و پس از آن ما آموخته ایم که سطح درآمد در واقع به طور قابل توجهی به صورت آنلاین تغییر نمی کند. Statista، ارائه‌دهنده داده‌های بازار و مصرف‌کننده، بیان می‌کند که 16 درصد از افرادی که سالانه بین 30000 دلار تا 74999 دلار درآمد دارند، مشترک یک وب‌سایت یا نرم‌افزار دوستیابی شده‌اند. دومین تیم بزرگ (15%) در واقع درآمد سالانه 75000 دلار یا شاید بیشتر دارند، همراه با افرادی که درآمد سالانه کمتر از 30000 دلار (11 درصد) دارند.

4. انتخاب های اتصال: 84 درصد می خواهند یک تعهد را کشف کنند

برخی افراد و کانال‌های رسانه‌ای ادعا می‌کنند که قرار آنلاین فرهنگ ارتباط برقرار کرده است، اما اعداد ادعا می‌کنند که اینطور نیست.

بر اساس Statista، بیش از 8 نفر به دور از 10 دوست مبتنی بر اینترنت نیاز به تعهد طولانی مدت یا ازدواج دارند. همچنین، یک سوم افراد متاهل اظهار می‌کنند که در وب با آنها آشنا شده‌اند و تقریباً مطمئناً همه می‌گویند ازدواج منحصربه‌فردشان رضایت‌بخش است.

5. آموزش: 16 درصد از فارغ التحصیلان کالج از یک سایت دوستیابی استفاده می کردند

مرکز تحقیقات پیو همچنین گزارش می دهد که 16 درصد از افرادی که تحصیلات دانشگاهی را کسب کرده اند در یک وب سایت دوستیابی اتفاق می افتند. علاوه بر این، 9٪ در یک برنامه دوستیابی بودند. تجزیه و تحلیل نشان می دهد که 15٪ از کسانی که در مدرسه تحصیل کرده اند از یک سایت اینترنتی دوستیابی آنلاین استفاده می کنند، در حالی که 11 درصد از جمعیت شناسی از یک برنامه دوستیابی استفاده می کنند. و 8 درصد از افراد با تحصیلات عالی یا بسیار کمتر با یک وب سایت دوستیابی آزمایش کرده اند، در حالی که 7 درصد از آنها با یک برنامه دوستیابی آزمایش کرده اند.

6. نژاد: 14 درصد از مردم قفقاز در واقع در یک سایت دوستیابی ثبت نام کرده اند.

از آنجایی که اقلیت‌های بیشتر مردم را تشکیل می‌دهند، تعداد جامعه ما متنوع‌تر می‌شود، و این برای دوستیابی اینترنتی مناسب است. اما قفقازی ها هنوز هم بسیاری از جمعیت دوستیابی آنلاین را جبران می کنند. از نظر 14 درصد از مردم قفقاز حداقل به یک سایت دوستیابی ملحق شده اند و 8 درصد در واقع حداقل یک نرم افزار همسریابی را بر اساس همان مطالعه Pew همراهی کرده اند. در مورد مجردهای سیاه پوست، این ارقام 11 درصد برای استفاده آنلاین و 10 درصد برای استفاده از برنامه دوستیابی است. در همان زمان، 7 درصد از مجردهای اسپانیایی تبار استفاده از سایت های دوستیابی آنلاین را گزارش کردند و 10 درصد از یک نرم افزار دوستیابی استفاده کردند.

7. منطقه: 13 درصد از این افراد که در بخش های شهری یا حومه شهر زندگی می کنند در 3 سال گذشته از سایت های دوستیابی آنلاین استفاده کرده اند.

Dictionary.com یک منطقه شهری را به عنوان یک منطقه شهری توصیف می کند که به عنوان یک مکان درون شهر به علاوه محیط های ساخته شده، به غیر از مرزهای مدیریت بدن انسان محله در نظر گرفته می شود. این سایت، حومه شهر را به عنوان “منطقه ای واقع در خارج از شهر یا شهرک، به ویژه یک محله مسکونی کوچکتر” تعریف می کند. علاوه بر این، وب‌سایت شما دوری را به عنوان «زندگی در کشور» توصیف می‌کند.

هنگامی که به آمار مرکز تحقیقات پیو برای مکان یابی تاریخچه های آنلاین نگاه می کنید، این به شما دیدگاه بیشتری می دهد. کارشناسان می گویند 13 درصد از افرادی که در مناطق شهری زنده مانده اند و 13 درصد از افرادی که در حومه شهر زندگی می کنند یک سایت دوستیابی خریداری کرده اند، در حالی که 10 درصد از ساکنان کلان شهرها و 9 درصد از ساکنان حومه شهرها یک برنامه دوستیابی خریداری کرده اند. شاید افراد این دو گروه با سایت‌های دوستیابی آنلاین آشنا شوند و گزینه‌های دوستیابی بسیار بیشتری داشته باشند، زیرا نزدیک به جمعیت بیشتری هستند. تنها 10 درصد از افرادی که اکنون در مناطق روستایی زندگی می کنند و 6 درصد از این جمعیت به ترتیب از یک سایت دوستیابی یا برنامه استفاده کرده اند.

قرار آنلاین در واقع برای همه و همه است!

سایت‌های دوست‌یابی بزرگسالان به‌طور فزاینده‌ای به صورت سالانه راه‌اندازی می‌شوند، به‌ویژه سایت‌های دوست‌یابی آنلاین خاص، معمولاً تقریباً برای همه افراد روی زمین یک انتخاب وجود دارد. صرفاً به دلیل دسترسی، انعطاف‌پذیری، راحتی و هزینه‌های موفقیت، سایت‌های دوستیابی آنلاین دارای ویژگی‌هایی هستند که افراد از هر طبقه‌ای را جذب می‌کنند.

فرقی نمی‌کند جوان‌تر باشید یا قدیمی، ثروتمند یا بد، مستقیم یا عجیب و غریب، یک سایت دوستیابی وجود دارد که دقیقاً مانند شما – یا دقیقاً مانند افرادی که می‌خواهید با آن‌ها قرار ملاقات بگذارید، خدمت می‌کند.

برای کسانی که دنیای دوستیابی آنلاین آنلاین را بررسی نکرده اند، اما ارزش وقت گذاشتن را دارد. اگر مطمئن نیستید که چگونه ادامه دهید، کارشناسان ما در واقع حتی موثرترین سایت های دوستیابی بزرگسالان را محدود کرده اند. یه کمی سرگرمی داشتن!

https://www.godatehookup.com/married-hookup.html

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *