جامولای متفاوت
چرا مردان به شما نمی گویند که علاقه ای به آنها ندارند – دندان های عالی

چرا مردان به شما نمی گویند که علاقه ای به آنها ندارند – دندان های عالی


4 جولای 2023

اگر او مرد است، می تواند شخصاً به شما دروغ بگوید. فرقی نمی کند که او یک دیوید آرچولتا خوب، دردناک و حساس باشد یا مانند اسنوپ داگ خطرناک و با اعتماد به نفس. دلایل متفاوت است – برخی تمایل دارند که از احساس شما در امان بمانند، اگرچه برخی دوست دارند وجودی دوگانه داشته باشند.

اگر علاقه آنها به طور غیرمنتظره ای از بین برود، اغلب باعث شوک می شود، اما در اکثر مواقع نشانه ها همیشه وجود دارد. شما فقط باید یاد بگیرید که چگونه همه آنها را تشخیص دهید.

ظاهر شوید، هماهنگ شوید و یاد بگیرید

عشق دارویی است که می تواند شما را احمق کند. ممکن است هر زمان که هرگز نباید اعتماد کنید، با این حال ممکن است به شما اجازه دهد آنچه را که نباید بشنوید، ببینید یا فکر کنید نادیده بگیرید. گاهی اوقات زنان به نشانه‌های واضح به اضافه جملات مستقیم توجه نمی‌کنند، اگر شما نباید با افسانه‌ای که معمولاً در تلاش برای زندگی کردن هستند، مطابقت داشته باشند.

شما می توانید با باز نگه داشتن دائمی بینایی، گوش ها و ذهن شهودی خود شروع کنید. اگر مردی به شما هدیه ای بدهد، به طور کلی عالی است. اگر هدیه یک تبر باشد، به این معنی است که او دیگر نمی خواهد برای شما باشد.

هر زمان که در رادیو مدرسه‌ام واقعاً دیسک‌جوکی بودم، 2 بار با یک دختر قرار ملاقات داشتم. من درخواست را رد کردم پس از درخواست یک بار دیگر آنها را مشاهده کردم، با این حال او همچنان به من تلفن می زد و مرا تعقیب می کرد.

در نهایت، «ما مرتباً او را دوست داریم، اما اکنون همه‌جانبه است» را با حرکت دادن استونز به پشت آنها در برنامه تلویزیونی رادیویی من اختصاص دادیم. او همچنان یک ایمیل است که از من شخصاً به خاطر تعهد خلاقانه شخصی من تشکر می کند. نه ! محتوایی که من به وضوح ارسال می کردم نبود.

اگر یک دوجین رد متوالی به شما ایده ای نمی دهد، در مورد گوش دادن به کلمات در آهنگی که او برای نیازهای شما اجرا می کند.

او می‌تواند سعی کند صادق باشد و ادعا کند که شما باید هر دو از افراد دیگر بیرون بروید، با این حال شما فقط آن را تحقیر می‌کنید و با وجود استدلال‌های او، آن را به عنوان مزخرف می‌نویسید و فکر می‌کنید که او اکنون موقعیت‌ها را راه درست می‌بیند.

یا حتی شما گریه کرده اید و با آرایش فوری رابطه جنسی به هم چسبیده اید، همانطور که او گفت هرگز ناراحت نشوید زیرا قبلاً این فقط یک ایده احمقانه بود. خب حالا چی؟ شما تلاش های آنها برای برقراری ارتباط را با یک انقلاب سواری دست خود یا سیل اشک (که هیچ مردی نمی تواند نادیده بگیرد) خاموش می کنید.

مرد نمی تواند با زنی صحبت کند که گوش نمی دهد و سپس چاقو را در یک بچه گربه آسیب دیده نمی پیچد، خیلی دروغ می گوید. او واقعاً نمی تواند در نهایت آگاه باشد که دارد دروغ می گوید و به شما آرامش می دهد.

در گذشته، شما می توانید ببینید مشکل واقعا برطرف نشده است، آیا قادر به شما نیست؟ اگر واقعیت را می خواهید، گاهی اوقات باید آن را بخواهید. و شما باید بتوانید آن را تحمل کنید. شما او را به عنوان یک بزرگسال می خواهید، در کنار بزرگ شدن، همچنین.

چند روز بعد، اگر احساساتتان به طور جمعی کشیده می شود و در یک محیط اجتماعی مانند یک کافه، رستوران یا قهوه خانه هستید، موضوع را دوباره به روشی کاملاً واقعی مطرح کنید. مطمئن باشید که او می تواند به او اطلاع دهد که احتمالاً اکنون هیچ آبرسانی وجود نخواهد داشت و به او احساس امنیت بدهید.

او باید یاد بگیرد که حقایق از او مردی منفی نخواهند ساخت. به حقیقت نیاز دارید، درست است؟ برای بدترین ها آماده باشید. یا، همانطور که او تصمیم گرفت به شما کمک کند: به طور پیوسته به زندگی کردن در دروغ ادامه دهید تا زمانی که اساساً اشتباه به پایان برسد.

«انتظارات، پیش‌فرض‌ها و خواسته‌های خودتان

برای کشیدن او از نظر روانی کافی نیستند.”

وارد صفحه مشابه شوید

زنان اغلب درک می کنند که چه چیزی را طلب می کنند و در موقعیتی راحت تر از پسرها راحت می شوند. برای یک خانم واقعاً غیرعادی نیست که احساس کند او و مردش در “محیط رابطه” هستند، زیرا او احمقانه فرض می کند که آنها در یک نوع “غنیمت تماس” طولانی مدت هستند.

بدون شک، مرد خیلی زود متوجه می شود که او واقعاً در حال شدت گرفتن است، قطعاً در آن زمان است که باید تصمیم بگیرد که چگونه با آن رفتار کند. او ممکن است در حال حاضر هیچ چیز در ارتباط با هر نوع فداکاری بخواهد، اما او نمی خواهد آن لحظات شگفت انگیز شکم به شکم را نیز متوقف کند.

آن مرد می‌داند که شما مستعد انتخاب یک تعهد باز نیستید، بنابراین وقتی که در واقع «گزینه‌های دیگر را بررسی می‌کند» تمایل دارد بهانه بیاورد. در واقع، وقتی فداکاری واقعاً در حال بسته شدن است، بچه‌ها اغلب احساس می‌کنند که ممکن است «چیزی خیلی بهتر» وجود داشته باشد که آن‌ها از دست داده باشند.

انجام تحقیقات شما معمولاً راهی عالی برای درک فداکاری مورد نیاز یک ارتباط مناسب است.

همچنین این احتمال وجود دارد که او هرگز به همان دلیل سابق شما در ارتباط نبوده است. شما ممکن است این واقعیت را نداشته باشید که او آن «احساس دوست داشتنی» را ندارد. اگر توجه داشته باشید، اغلب به راحتی می توانید بگویید که آیا مردی شما را آرزو می کند یا بدن انسان.

واقعاً آن مرد دوست دارد شما را در آغوش بگیرد؟ بوسه ها همان شخص درون شماست. رابطه جنسی فقط تا عمق پوست است. اگر او شما را لمس نکند، پوست و صورت خود را نوازش نکند، و آگاهی کمتر و کمتری از پیشبازی به خرج دهد، نمی تواند اکثریت یک ارتباط سخت را داشته باشد.

حداقل، او نیاز به بوسیدن هر دوی شما و لمس پوست در “مرحله اول” بسیار صمیمی تر و کندتر از یک تجربه جنسی دارد. نگران نباشید در صورتی که بوسیدن از بین برود، زیرا فعالیت به تجهیزات بالا می رسد، زیرا این واقعاً معمولی است.

فكر كن كه او يك هوسباز است

پسرا هر زمان که ممکن است تمایل دارند از رویارویی خودداری کنند. موارد زیادی وجود دارد که انتظار دارید او افکار شما را یاد بگیرد، و گاهی اوقات فقط لازم است آنها را نیز بخوانید.

رفتارها بالاتر از کلمات صحبت می کنند، بنابراین اگر او گوشه گیر عمل می کند، به هیچ یک از تماس های تلفنی یا پیام های شما پاسخ نمی دهد، ممکن است هرگز شما را نبیند، زیرا باید توله سگش را شامپو بزند یا از فیکوس مادربزرگش مراقبت کند، به احتمال زیاد او این کار را نمی کند. شما.

واقعیت های غم انگیز این است که بیشتر آدم ها سر استخوان، راسو و بچه گربه های ترسناک هستند. در واقع، مردان فوق العاده می توانند در رابطه با زنان به دروغگوهای بسیار چاق تبدیل شوند.

آنها ممکن است دراز بکشند زیرا واقعیت عصبی آنها به احساسات شما آسیب می رساند. آنها ممکن است استراحت کنند زیرا آنها نباید پلی را بسوزانند که ممکن است برای یک عصر تنهایی در نقطه ای از جاده به آن نیاز داشته باشند. آنها ممکن است غالباً از مرز سیاره زمین خارج شوند، اگر شما صرفاً به صورت تصادفی با اینترنت قرار ملاقات داشته باشید، فقط به این دلیل که احساس می کنند واقعاً هیچ ارتباطی با سرور پیدا نمی کنند، علیرغم این واقعیت که ارتباطی برای شما وجود دارد.

حتی اگر او یک تالی‌واکر است، به این معنی نیست که او کوجون‌ها را برای همراهی با آن دارد. هنگامی که زیر پوست و سیستم قلبی عروقی او وارد شوید، مردان اغلب به شدت فداکار، لذت بخش و قابل اعتماد خواهند بود.

با این حال، در اولین مراحل دوستیابی آنلاین، مانند مقدار زیاد تعطیلات از آن تجربیات نزدیک اولیه، شما فقط باید حواس تان باشد و توجه داشته باشید. شاخص هایی را بررسی کنید که توجه او می تواند سرگردان باشد و وصل کنید. از او بپرسید که فکر می کند شراکت در کجا واقع شده است و کجا ادامه دارد.

سعی کنید به او اجازه دهید وقت خود را بدست آورد و با استفاده از تهدید عشق و فداکاری او را نترسانید. شما باید مکانی امن و جذاب باشید. انتظارات، پیش فرض ها و خواسته های شما برای همراهی عاطفی او کافی نیست.

قبل از اینکه تصمیم بگیرید که همراه با مدرک فداکاری در حال تکامل او ایمن باشید، بیش از حد از خود خرج نکنید، و اگر او به هیچ وجه در حال رشد نیست، آماده شدن برای حرکت به جلو را شروع کنید.

به وب سایت نگاه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *