جامولای متفاوت
9 بهترین قلم سفید کننده دندان

9 بهترین قلم سفید کننده دندان


در حالی که می‌توانید برای درمان حرفه‌ای سفید کردن دندان‌ها به دندانپزشک مراجعه کنید، قلم‌های سفیدکننده دندان می‌توانند به عنوان یک درمان مفید برای استفاده در منزل نیز باشند.

قلم سفید کننده دندان امکان سفید کردن دندان ها را با استفاده از ساده ترین روش چه در خانه و چه در هر جای دیگر ممکن کرده است. اندازه جمع و جور دارند و به راحتی حمل می شوند. قلم ها دارای لوله ای هستند که حاوی ژل سفید کننده داخل آن است. قلم های سفید کننده با استفاده از نوک برس، ژل را به صورت فوری روی سطح دندان ها اعمال می کنند. در یک مجموعه کامل از کیت، می توانید یک چراغ LED یا حتی قلم های سفید کننده بیشتری داشته باشید.

قلم های سفید کننده دندان چگونه کار می کنند؟

دندان ها ممکن است به دلیل سال ها ایجاد لکه ناشی از غذاها/نوشیدنی ها، تمیز نکردن دندان ها یا هر دلیل دیگری تغییر رنگ دهند. نوشیدن قهوه، چای، نوشابه، شراب قرمز و خوردن غذاها یا میوه های پر رنگ، مینای دندان (لایه بیرونی دندان) را هدف قرار می دهد. مینای دندان در اثر فعالیت باکتریایی که در پلاک های انباشته شده روی سطح دندان وجود دارد از بین می رود و از غذاهایی که می خورید تغذیه می کند.

رژیم غذایی ناسالم و عادت های مضر شما مانند سیگار کشیدن دو دلیل اصلی هستند که دندان ها رنگ سفید طبیعی دندان های شما را در طول زمان تغییر می دهند. اگر با عدم رعایت بهداشت دهان و دندان همراه باشد، وضعیت بدتر می شود و منجر به پوسیدگی و از دست دادن دندان می شود.

کاری که کیت های سفید کننده دندان مانند قلم های سفید کننده انجام می دهند، از بین بردن لکه هایی است که روی مینای دندان ایجاد می شود. آنها فرآیند حذف لکه را با استفاده از پراکسید کاربامید یا پراکسید هیدروژن انجام می دهند. اینها مواد سفید کننده اصلی موجود در خمیر دندان، درمان سفید کننده و سایر محصولات سفید کننده دندان بدون نسخه هستند. بنابراین، پراکسید ماده اصلی برای شکستن لکه و درخشان کردن دندان ها در هر بار استفاده است.

چگونه باید از قلم سفید کننده دندان استفاده کنم؟

می توانید ژل را یک یا دو بار در روز صبح یا عصر استفاده کنید. برخی از شرکت‌ها ممکن است استفاده یک شبه را پیشنهاد دهند و برخی دیگر ممکن است قبل از شستشوی دندان‌ها زمان بسیار بیشتری طول بکشد.

مدت زمان درمان با قلم های سفید کننده می تواند فقط 14 روز یا حتی ماه ها طول بکشد. بسته به میزان روشنایی یا احساس حساسیت دندان، می توانید محصول را ترک کرده یا از آن استفاده کنید.

به خاطر داشته باشید که هیچ درمان سفید کننده (حتی کسانی که در کلینیک دندانپزشکی هستند) برای همیشه باقی نمی ماند. بنابراین، شما باید با مسواک زدن روزانه و عدم استفاده دائم از کیت های OTC، سلامت دهان و دندان را حفظ کنید. قلم های سفید کننده دندان جایگزینی برای تمرین روتین بهداشت دهان و دندان شما نیستند.

قبل از امتحان قلم سفید کننده دندان از دندانپزشک خود سوال کنید. ممکن است یک بیماری دندانی داشته باشید (مثلاً آسیب پالپ)، که نیاز به درمان دارد و عوامل سفیدکننده حتی ممکن است باعث درد شوند. برای جلوگیری از حساسیت، از قلم های سفید کننده برای مدت زمان کوتاه و به عنوان روشی موقت برای سفید کردن دندان استفاده کنید.

اکنون با 9 بهترین قلم سفید کننده دندان آشنا شوید

قلم سفید کننده دندان AuraGlow

AuraGlow® حاوی 35 درصد پراکسید کاربامید، رایج ترین عامل سفید کننده دندان است. با این مقدار پراکسید کاربامید، لکه های روی سطح دندان شما را از بین می برد. ژل به سرعت خشک می شود و باعث می شود که نتایج سفید شدن در کمتر از 1 دقیقه در هر بار استفاده مشاهده شود.
AuraGlow® دندان‌های لکه‌دار را درخشان می‌کند و تا ۸ درجه دندان‌های روشن‌تر را ارائه می‌دهد. از آن 1 تا 2 بار در روز استفاده کنید تا سایه مطلوب دندان به دست آید.
یک سفید کننده دندان جیبی و با کاربرد آسان که طراحی کمی برس دارد تا با دقت روی لکه های لکه دار یا روی دندان مورد نظرتان اعمال شود. طراحی لوله شفاف باعث می شود که میزان باقی مانده یا استفاده از ژل سفید کننده داخل آن قابل مشاهده باشد. با این محصول همه کاره، سفید کردن دندان های خود را مدیریت کنید و لبخند جذابی را حفظ کنید.
قیمت: 26.00 دلار

قلم سفید کننده دندان VieBeuti

VieBeuti® یکی دیگر از قلم های سفید کننده دندان است که بیش از 20 کاربرد را برای سایه روشن تر دندان ارائه می دهد. از پراکسید کاربامید در ترکیب بسیار ملایم تری سود می برد تا برای دندان های حساس استفاده شود. دندان های لکه دار ناشی از سال ها نوشیدن قهوه، چای، شراب و سیگار را با استفاده روزانه از بین ببرید.
ViaBeuti® دارای مکانیزم چرخشی و یک برس نرم است که به راحتی و توانایی بیشتری برای سفید کردن دندان‌های سخت در پشت کمک می‌کند.
این قلم فقط 5 اینچ در اندازه خود یک قلم سفید کننده دندان در حال حرکت است.
قیمت: 19.99 دلار

قلم سفید کننده شبانه Colgate Optic White

اگر به دنبال یک برند شناخته شده برای دندانپزشکان هستید که مدت هاست محصولات بهداشتی دهان و دندان را تولید می کند، Colgate® انتخاب شماست. همانطور که از نام آن پیداست، این قلم سفید کننده برای استفاده در شب ساخته شده است تا لبخند شما را درخشان کند. این ژل به قدری ضخیم است که به لطف فرمول مواد تشکیل دهنده آن، دندان های شما را برای اثرات سفید کنندگی بیشتر در معرض دید قرار دهد.
قلم سفید کننده شبانه Colgate Optic White دارای 3 درصد پراکسید هیدروژن، یکی دیگر از مواد سفید کننده رایج است. این گیاه وگان، بدون گلوتن و بدون قند است. روی دندان های شما باقی می ماند و با بزاق شسته نمی شود. ممکن است احساس کنید که بسیار چسبنده است، زیرا باید از پوشش روی دندان‌ها برای تماس طولانی‌تر در طول شب استفاده شود. شما می توانید به راحتی تا زمانی که از خواب بیدار می شوید، ژل را پاک کنید.
قیمت: 24.87 دلار

قلم ژل سفید کننده دندان Smilebriter

یکی از ویژگی های متمایز قلم سفید کننده Smilebriter، ماده xlitol است که یک ماده دوستدار دندان است و برای محافظت از مینای دندان شناخته شده است.
این قلم سفید کننده دندان به دلیل طعم نعناع، ​​نفس شما را تازه می کند. این ژل که برای دندان‌های حساس بی‌خطر است، از موادی مبتنی بر پراکسید برای سفید کردن دندان‌ها پشتیبانی می‌شود.
قیمت: 38.15 دلار

AsaVea سفید روشن

AsaVea Bright White® یک قلم سفید کننده مناسب دندان است که حاوی 35 درصد پراکسید کاربامید است. زمان کمتری برای خشک شدن نیاز دارد و یک کیت واقعی در حال حرکت است. مورد علاقه کسانی است که خواهان استفاده آسان و بدون هیچ زحمتی هستند.
با هر بار استفاده روزانه لبخند خود را روشن کنید و دندان های خود را جذاب کنید.
قیمت: 21.99 دلار

سفید کردن دندان SmileDirectClub

شرکت SmileDirectClub® بهترین مجموعه قلم سفید کننده دندان را طی یک سال درمان با 8 قلم ارائه می دهد. اگر به خرید کیت کامل علاقه دارید، این قلم سفید کننده دندان گزینه بسیار خوبی است.
شما می توانید دو بار در روز برای بهترین نتیجه برای سفیدتر شدن دندان ها استفاده کنید. این شرکت ادعا می‌کند که حتی 9 درجه دندان‌های سفیدتر و نتایج حتی پس از یک هفته استفاده بسیار قابل مشاهده است.
قیمت: 45.00 دلار

قلم سفید کننده دندان قطبی تک

ممکن است یک قلم سفید کننده دندان مقرون به صرفه تر بخواهید، بنابراین قلم سفید کننده دندان Polar® را تهیه کنید. به همان اندازه در سفید کردن دندان های لکه دار موثر است زیرا پراکسید هیدروژن درجه 12 دندان بخشی از فرمول است.
این ژل به سرعت خشک می شود و کاربرد آن بسیار ساده است و آن را به یک قلم سفید کننده بسیار راحت تبدیل می کند. این قلم سفید کننده مناسب مسافرت، تجربه ای راحت در سفید کردن دندان ها را فراهم می کند تا در هر مکانی و هر مکانی انجام شود.
قیمت: 16.99 دلار

کیت سفید کننده دندان iSmile

کیت سفید کننده دندان iSmile® می تواند یک کیت کامل (با نور LED) و نتیجه قابل مشاهده در کمترین زمان ارائه دهد. کار با آن بسیار آسان است و در هر بار استفاده، دندان های سفیدتر و بدون به هم ریختگی را تجربه خواهید کرد.

اگرچه ممکن است خشک شدن ژل به زمان نیاز داشته باشد، اما برای افرادی که به دندان حساس هستند بسیار ملایم تر است.

قیمت: 24.00 دلار

قلم سفید کننده دندان وگان کالی سفید

کیت های سفید کننده دندان ممکن است به طور کلی از مواد طبیعی نباشند، اما مواد تشکیل دهنده آنها می توانند بیشتر ارگانیک باشند. Cali White® بهترین قلم سفید کننده دندان های گیاهی با مواد ارگانیک معتبر است.

این محصول دوستدار محیط زیست بدون سولفات، بدون پارابن، بدون PEG و بدون مواد PPG است. به علاوه، بدون گلوتن است. به همین دلیل است که بیشتر طرفداران سفید کننده دندان طبیعی و دندانپزشکان از آن استفاده می کنند.

لکه‌های روی دندان‌هایتان را از بین ببرید زیرا هنوز دارای 35 درصد پرواکسید کاربامید است که با لکه‌های ناشی از نوشیدن طولانی‌مدت چای، قهوه، شراب و نوشابه یا کشیدن سیگار مبارزه می‌کند.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *